Η κινητικότητα έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια. Η διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων οδήγησε στη γέννηση εκατοντάδων νέων εμπορικών σημάτων που επιδιώκουν να επωφεληθούν από αυτή τη μετάβαση.

Ένας από τους πιο εξελισσόμενους τομείς είναι οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες και η Ινδία έχει γίνει το κύριο επίκεντρο της ανάπτυξης και της ανταγωνιστικής τιμολόγησης.

Για παράδειγμα, το Bounce Infinity E1 μόλις κυκλοφόρησε στην αγορά με πολύ ελκυστικό σχεδιασμό και τιμή που στην Ευρώπη δεν μας επιτρέπει καν να αγοράσουμε ένα… ηλεκτρικό ποδήλατο.

Ένα από τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν αυτό το προϊόν είναι ο προσεκτικός σχεδιασμός του. Τα ηλεκτρικά scooter χαμηλού κόστους κυκλοφορούν εδώ και χρόνια. Αλλά ένα προσεκτικά σχεδιασμένο και πολύ ελκυστικό μοντέλο δεν είναι κάτι που συνήθως συνδέεται με χαμηλό κόστος.

Επιπλέον, αυτό το μοντέλο διαθέτει ένα στοιχείο που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε κορυφαία ασιατικά ή ευρωπαϊκά μοντέλα, όπως η αφαιρούμενη μπαταρία. Μια λύση που αφενός μας επιτρέπει να φορτίζουμε την μπαταρία όπου θέλουμε, και αφετέρου να απολαμβάνουμε ένα σύστημα εφεδρικών μπαταριών που είναι κατανεμημένες σε όλες τις πόλεις, για την ανάκτηση της αυτονομίας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Όλα δείχνουν, λοιπόν, ότι εκτός από την τοπική αγορά, η Bounce ετοιμάζεται να εισέλθει στη διεθνή αγορά.

Το Bounce Infinity E1 είναι κατασκευασμένο σε σωληνωτό πλαίσιο με υδραυλική τηλεσκοπική ανάρτηση εμπρός και αμορτισέρ πίσω. Οι προβολείς είναι LED, προσδίδοντας μια σπορ και μοντέρνα εμφάνιση.  Διαθέτει επίσης μια ψηφιακή οθόνη με ψηφιακό ταχύμετρο και από όπου μπορούμε να γνωρίζουμε διάφορες πληροφορίες για το scooter.

Επιπλέον, το Bounce Infinity E1 προσφέρει άπλετο χώρο αποθήκευσης για κράνη ή άλλα αξεσουάρ στον αποθηκευτικό χώρο 12 λίτρων κάτω από το κάθισμα.

Από μηχανικής πλευράς, το σκούτερ τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 2 kW, 83 Nm, ο οποίος το ωθεί σε τελική ταχύτητα 65 km/h (40 mph). Αυτό τροφοδοτείται από μια μπαταρία 2 kWh, η οποία, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, παρέχει αυτονομία περίπου 80 χιλιομέτρων.

Το καλύτερο πράγμα σε αυτό, εκτός από το σχεδιασμό του, είναι αναμφίβολα η τιμή του. Στην Ινδία, αυτό το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο για αγορά σε τιμή μόλις 810 ευρώ με βάση τη συναλλαγματική ισοτιμία. Η τιμή αυτή είναι πριν από τις δημόσιες επιδοτήσεις που προσφέρονται από τις διάφορες περιφέρειες.

Μια τιμή που θα είναι δυνατή χάρη στο εργοστάσιο της Bounce, το οποίο θα μπορεί να παράγει 1,8 εκατομμύρια μονάδες ετησίως και το οποίο θα συμπληρωθεί από μια δεύτερη εγκατάσταση που θα επιτρέψει την αύξηση της οικονομίας κλίμακας και θα καταστήσει τις τιμές ακόμη πιο ανταγωνιστικές.

Τώρα το ερώτημα είναι, θα αγοράζατε αυτό το scooter για μόλις 810 ευρώ; Σίγουρα για όσους χρειάζονται ένα μέσο μεταφοράς για την πόλη, αυτή η εναλλακτική λύση φαίνεται στα χαρτιά ιδανική για όσους δεν θέλουν να πάρουν ποδήλατο. Είναι φθηνό, αλλά έχει επίσης ελκυστικό σχεδιασμό και αξιοπρεπείς επιδόσεις.

Share: