Με τα στοιχεία του Δεκεμβρίου να μην έχουν ακόμη ανακοινωθεί, τα στοιχεία πωλήσεων από τις 18 μεγάλες δυτικοευρωπαϊκές αγορές δείχνουν ότι έχουν ταξινομηθεί περισσότερα από ένα εκατομμύριο BEV.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Έκθεσης για τα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα της Schmidt Automotive Research, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν πλέον μία στις δέκα νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων.

Αν σε αυτό το ποσοστό προστεθούν και τα υβριδικά plug-in (PHEV), τα plug-in αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν ένα στα πέντε οχήματα που έχουν πωληθεί μέχρι στιγμής φέτος, εξαιρουμένου του Δεκεμβρίου.

Μέχρι στιγμής φέτος, η Ευρώπη έχει περισσότερα από 1.940.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αν και ο αριθμός αυτός περιλαμβάνει και τα plug-in υβριδικά, τα οποία είναι σημαντικό κομμάτι του «μείγματος» για τις παραδοσιακές μάρκες όταν πρόκειται να επιτευχθούν οι στόχοι για τις εκπομπές ρύπων, αλλά και μια εναλλακτική λύση για όσους δεν είναι έτοιμοι για 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Λίγες εβδομάδες πριν από το τέλος του 2021, το έτος θα ξεπεράσει εύκολα τα 2 εκατομμύρια μονάδες μεταξύ BEV και PHEV.

Το 2020 το σύνολο όλων των plug-in αυτοκινήτων ήταν 1.330.000, μισό εκατομμύριο λιγότερα από ό,τι μέχρι στιγμής το 2021.

Η Γερμανία είναι η χώρα με την ταχύτερη αύξηση των πωλήσεων plug-in αυτοκινήτων, όπου ένα στα τρία νέα αυτοκίνητα είναι plug-in αυτοκίνητο. Είναι διπλάσιοι από τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά, το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η αύξηση των ορίων εκπομπών CO2 στην Ευρωπαϊκή Ένωση από 130 g/km (NEDC) από το 2015-2019 σε 95 g/km το 2020 οδήγησε σε αύξηση της προσφοράς BEV και PHEV, σύμφωνα με την έκθεση.

Share: