Η κανονική παραγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX ξεκίνησε στο Ντίνγκολφινγκ. Το εργοστάσιο στην Κάτω Βαυαρία κατασκευάζει τώρα οχήματα με όλες τις εκδόσεις συστημάτων κίνησης, π.χ. με θερμικό κινητήρα, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε μία γραμμή παραγωγής.
Η BMW iX κατασκευάζεται στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής του BMW Group σε μία ευέλικτη γραμμή που υποστηρίζει επίσης την παραγωγή μοντέλων BMW Σειράς 5, Σειράς 7 και Σειράς 8. Για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις, οι εγκαταστάσεις συναρμολόγησης οχημάτων στο Ντίνγκολφινγκ έχουν επεκταθεί και ανακαινιστεί.
Το BMW Group έχει επενδύσει συνολικά πάνω από 400 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή της BMW iX στο εργοστάσιο οχημάτων του Ντίνγκολφινγκ. Πολλά από τα μέτρα μετασχηματισμού και αναδιάρθρωσης που χρειάστηκαν για την BMW iX θα ωφελήσουν τις μελλοντικές γενιές της BMW Σειράς 7 και Σειράς 5 που θα κατασκευάζονται στο Ντίνγκολφινγκ τα προσεχή χρόνια. Αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις έχουν επίσης ανακοινωθεί και για τις δύο σειρές μοντέλων.
Με την BMW iX και άλλα μοντέλα PHEV μόνο στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ, το BMW Group σχεδιάζει να διπλασιάσει την αναλογία ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα κατασκευαστούν φέτος συγκριτικά με το 2020. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, τα μισά από τα οχήματα που θα κατασκευάζονται στο Ντίνγκολφινγκ θα είναι ηλεκτροκίνητα. Το νέο μοντέλο θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αυτό.
Την BMW iX θα ακολουθήσει το φθινόπωρο η BMW i4, που θα κατασκευάζεται στο Μόναχο. Στο τέλος της επόμενης χρονιάς, όλα τα γερμανικά εργοστάσια θα κατασκευάζουν τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.
Η παραγωγή της BMW iX στο Ντίνγκολφινγκ υποστηρίζεται από πλούσια τεχνογνωσία και τις ποικίλες τεχνολογικές ειδικότητες που συγκεντρώνει το εργοστάσιο. Η στενή αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών των διαφορετικών ειδικοτήτων επιτρέπει ένα υψηλό επίπεδο εσωτερικής δραστηριότητας και αμεσότητα επικοινωνίας, διασφαλίζοντας παράλληλα βέλτιστη τεχνολογία παραγωγής συνολικά.
Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της BMW iX, το ιδιαίτερα ενσωματωμένο e-drive, η μπαταρία πέμπτης γενιάς καθώς και ολόκληρος ο ηλεκτρικός άξονας κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις μαζί με τα εξαρτήματα από την ειδική πτέρυγα του εργοστασίου του Ντίνγκολφινγκ.
Η δυναμικότητα παραγωγής θα επεκταθεί συστηματικά και, από το 2022, στο Ντίνγκολφινγκ θα μπορούν να κατασκευάζονται συστήματα e-drive για πάνω από μισό εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα.