Η BMW παρουσίασε τη σειρά εκδόσεων του ηλεκτρικού σκούτερ CE 04. Έχουν διατηρηθεί πολλά στοιχεία σχεδίασης από τη φουτουριστική μελέτη του Concept Definition CE 04. Το σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σκούτερ επωφελείται από τις εξελίξεις στην BMW iX.

Η BMW παρουσίασε την ιδέα το Νοέμβριο του 2020, οπότε τώρα παρουσιάζεται η έκδοση της σειράς. Οι οπτικές αλλαγές είναι μόνο μικρές, ενώ το μπροστινό μέρος εξακολουθεί να φαίνεται οικείο, καθώς χρησιμεύει επίσης για την προστασία του αναβάτη από τον άνεμο και τον καιρό. Οι σχεδιαστές έχουν δώσει στο CE 04 ένα επίμηκες, επίπεδο πίσω μέρος. Αυτό παρέα με το πλωτό κάθισμα προορίζεται για να επιτρέπει στους χρήστες να ανέβουν από πίσω, για παράδειγμα. Η ευκολία ρυμούλκησης και η μεταβλητή εργονομία για αστική χρήση ήταν πιο σημαντικά στην ανάπτυξη από ότι η άνεση μεγάλων αποστάσεων.

Ενώ η BMW ήταν ακόμα διστακτική στα τεχνικά δεδομένα το Νοέμβριο, οι τιμές του scooter είναι πλέον διαθέσιμες: Το CE 04 έχει μέγιστη ισχύ 31 kW (συνεχής ισχύς 15 kW), η οποία ενεργοποιεί την «εκκίνηση φωτεινού σηματοδότη» από 0 έως 50 km / h σε 2,6 δευτερόλεπτα. Η BMW προσφέρει επίσης μια έκδοση μειωμένης ισχύος για την κατηγορία οχημάτων L3e-A1, η οποία έχει μέγιστη ισχύ 23 kW (συνεχής έξοδος 11 kW). Η BMW δεν αναφέρει την επιτάχυνση εδώ, αλλά η τελική ταχύτητα και για τις δύο εκδόσεις υποτίθεται ότι είναι 120 km / h, καθιστώντας το CE 04 κατάλληλο για μικρές βόλτες στον αυτοκινητόδρομο.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στο πλαίσιο μεταξύ της μπαταρίας και του πίσω τροχού. Είναι ένας μόνιμα «νευρικός» κινητήρας που, σύμφωνα με τη BMW, χρησιμοποιείται σε παρόμοια μορφή σε plug-in υβριδικά, όπως το 225xe Active Tourer. Για το CE 04, η BMW Motorrad έχει αναπτύξει τη δική της και «πολύ άνετη» έκδοση ανάρρωσης για κάθε τρόπο οδήγησης «σε εκτεταμένες δοκιμές οδήγησης». Οι τρόποι οδήγησης Eco, Rain και Road είναι διαθέσιμοι εκ του εργοστασίου και ένα sport mode που ονομάζεται “Dynamic” είναι επίσης διαθέσιμο με επιπλέον κόστος.

Share: