Η SVOLT Energy Technology ανακοίνωσε επίσημα ότι από το 2025 θα προμηθεύει μπαταρίες ιόντων λιθίου για τα επερχόμενα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Stellantis.
Οι κυψέλες για τη Stellantis θα προμηθεύονται τόσο από τα κινεζικά εργοστάσια της SVOLT όσο και από το ευρωπαϊκό, το οποίο βρίσκεται υπό κατασκευή στο Saarland της Γερμανίας.
Η εταιρεία επενδύει περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή ενός gigafactory στη Γερμανία, με παραγωγή 24 GWh ετησίως. Η παραγωγή θα ξεκινήσει μέχρι το τέλος του 2023.
Η συμφωνία με τη Stellantis δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η συνεργασία με την PSA φημολογούνταν από το 2020 και πριν από μερικές ημέρες, η Stellantis συμπεριέλαβε τη SVOLT στους προμηθευτές μπαταριών της.
Στη λίστα περιλαμβάνονται επίσης η Automotive Cells Company (ACC) JV με την Total/Saft, η CATL, η BYD, η Samsung SDI και η LG Energy Solution της LG Chem.
Ο όγκος ή η χημεία της μπαταρίας δεν αποκαλύφθηκε, αλλά η SVOLT είναι έτοιμη για οποιαδήποτε παραγγελία. Η εταιρεία ανακοίνωσε φέτος ολοκαίνουργιες κυψέλες μπαταρίας ιόντων λιθίου NMx χωρίς κοβάλτιο με ενεργειακή πυκνότητα 240-245 Wh/kg.
Τον Απρίλιο του 2021, η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή υλικών καθόδου NMx (75% νικέλιο και 25% μαγγάνιο) στο εργοστάσιο Jintan στην Κίνα.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο σχετικά με την SVOLT είναι η τεχνολογία ασφαλείας από την ομάδα καινοτομίας μπαταριών Soteria (BIG), η οποία καθιστά τις κυψέλες απρόσβλητες σε θερμική διαφυγή.
Οι φιλοδοξίες της SVOLT είναι εξαιρετικά υψηλές, αν αναλογιστεί κανείς ότι η εταιρεία άνοιξε το πρώτο της εργοστάσιο κυψελών στο Jintan της Changzhou το 2019 και από τον Φεβρουάριο του 2021 είχε παραγωγική ικανότητα 12 GWh ετησίως.
Μέχρι το 2025, η εταιρεία θα ήθελε να έχει αρκετά gigafactories και συνολική παραγωγή 200 GWh ετησίως. Εν μέρει αυτό θα καταστεί εφικτό χάρη στην ισχυρή ικανότητα άντλησης κεφαλαίων. Τον Φεβρουάριο, η εταιρεία άντλησε 3,5 δισεκατομμύρια γουάν, ήτοι περίπου 450 εκατομμύρια ευρώ.