Πριν από μερικές εβδομάδες, η Alpine παρουσίασε μια τριάδα «περιγραμμάτων» που προορίζονταν για την προεπισκόπηση της επερχόμενης ηλεκτρικής σειράς οχημάτων της
Όπως είχε φανεί τότε, το hatchback της τριάδας θα μπορούσε να είναι μια εκδοχή του Renault 5 EV, κάτι που πλέον επιβεβαιώνεται.
«Ένα από τα εν λόγω ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι ένα παράγωγο του R5», δήλωσε στο Auto Express ο Gilles le Borgne, εκτελεστικός αντιπρόεδρος μηχανικής του ομίλου Renault.
Όταν ρωτήθηκε αν το αυτοκίνητο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης από το επερχόμενο crossover Megane E-Tech Electric, απάντησε καταφατικά.
Το Megane E-Tech Electric, που θα κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου αυτό το φθινόπωρο, βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV και θα διαθέτει μπαταρία 60 kWh, θα αποδίδει 215 ίππους και θα διανύει 450 km με μία μόνο φόρτιση.
Ο Le Borgne δήλωσε ότι η έκδοση Alpine του Renault 5 θα αντισταθεί στην τάση της βιομηχανίας να τοποθετεί τους ηλεκτροκινητήρες στο πίσω μέρος και θα ασπαστεί τη γαλλική παράδοση που επιμένει στην εμπρόσθια κίνηση. Η αρχική του πρόβλεψη είναι ότι το αυτοκίνητο θα φτάνει τα 100 km/h από στάση σε περίπου έξι δευτερόλεπτα.
Το hot hatch θα έχει επίσης φαρδύτερα ελαστικά που θα βελτιώσουν τη συμπεριφορά του και θα το βοηθήσουν να δείχνει πιο σπορ από το βασικό μοντέλο.
Τα καλά νέα για τους οπαδούς των γρήγορων hatchback είναι ότι η πλατφόρμα CMF-EV σχετίζεται με την πλατφόρμα CMF-B που αποτελεί τη βάση του σημερινού Clio, το οποίο έχει μια καυτή έκδοση με την ευγενική χορηγία της RenaultSport.
Αν και ο Le Borgne δεν ανέφερε ονόματα μοντέλων για το SUV Alpine που είχε υποσχεθεί τον Ιούνιο, είπε ότι το μεγαλύτερο σπορ EV θα μπορούσε να αποκτήσει έναν άλλο κινητήρα για να βελτιωθούν οι επιδόσεις του.