Η κινεζική τεχνολογική startup Davinci Tech εργάζεται σκληρά τα τελευταία επτά χρόνια, σχεδιάζοντας το πρώτο της ηλεκτρικό δίκυκλο με στόχο την παροχή της πιο απρόσκοπτης, ασφαλούς και ευχάριστης εμπειρίας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.

Το πρωτότυπο της εταιρείας είχε περάσει από έναν αριθμό επανασχεδιασμών, βελτιώσεων και αναθεωρήσεων προτού γίνει ένα μοντέλο έτοιμο για παραγωγή, γνωστό ως DC100.

Το DC100 περιγράφεται ως ένα «ρομπότ σε δύο τροχούς» χάρη σε μια πληθώρα εξελιγμένων ηλεκτρονικών αισθητήρων που σκοπό έχουν να διατηρήσουν τη μοτοσικλέτα όσο το δυνατόν πιο ασφαλή και αποδοτική.

Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, καθώς και οι μπαταρίες και το σύστημα κίνησης του ποδηλάτου, στεγάζονται κάτω από το ογκώδες σασί που δίνει στο DC100 τη φουτουριστική αισθητική του.

Η μοτοσικλέτα μπορεί να ανιχνεύει τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, μπαταρίας και κινητήρα, καθώς και τη θέση της σε σχέση με το περιβάλλον.

Παρόμοια με ό,τι έχουμε στις σύγχρονες μηχανές με προσανατολισμό στις επιδόσεις, το DC100 χρησιμοποιεί γυροσκοπικούς αισθητήρες για να προσδιορίσει παράγοντες όπως η κλίση, η γωνία κλίσης και ακόμη και ο προσανατολισμός.

Αναλύοντας λίγο περισσότερο τα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, η Davinci έχει ενσωματώσει μια λειτουργία Driving Assistance για ομαλές εκκινήσεις και ευκινησία σε καταστάσεις χαμηλής ταχύτητας.

Ακριβώς όπως σε ένα αυτοκίνητο, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τη σχέση “D” και η μοτοσικλέτα να κινείται αυτόματα με ταχύτητα 7 χιλιομέτρων ανά ώρα. Οι αισθητήρες του DC100 μπορούν επίσης να ανιχνεύσουν την κλίση και την κατηφόρα, έτσι ώστε να έχει υποβοήθηση στην ανηφόρα καθώς και αυτόματο φρενάρισμα του κινητήρα ως μέρος της λειτουργίας υποβοήθησης στην κατηφόρα. Για εύκολη στάθμευση και ευελιξία, το DC100 διαθέτει όπισθεν, ένα ευπρόσδεκτο χαρακτηριστικό, λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος και το βάρος αυτού του ηλεκτρικού δικύκλου.

Το Davinci DC100 διαθέτει ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που λειτουργεί παρόμοια με αυτό των σύγχρονων μηχανών επιδόσεων. Οι αισθητήρες μετρούν τη διαφορά μεταξύ των ταχυτήτων του μπροστινού και του πίσω τροχού και κόβουν την ισχύ αν αντιληφθούν ότι ο πίσω τροχός αρχίζει να ολισθαίνει.

Τέλος, είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας που φορτίζει οριακά την μπαταρία κατά την εκκίνηση και το φρενάρισμα. Οι ενημερώσεις του λογισμικού του ποδηλάτου θα κυκλοφορούν Over-The-Air (OTA), όπως ακριβώς και το smartphone σας, ώστε οι ιδιοκτήτες να μπορούν εύκολα να ενημερώνουν τις μηχανές τους για το πιο πρόσφατο λογισμικό από την άνεση του σπιτιού τους.

Η Davinci δεν έχει αποκαλύψει τις ακριβείς προδιαγραφές της μπαταρίας και του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης του DC100. Ωστόσο, η εταιρεία έχει κάποιους υψηλούς στόχους για αυτό το ποδήλατο στο μέλλον. Αυτή τη στιγμή αναπτύσσει ένα σύστημα ταχείας φόρτισης που θα πρέπει να είναι σε θέση να φορτίζει την μπαταρία από το επίπεδο στο 85% σε μόλις 15 λεπτά – ένας από τους ταχύτερους χρόνους φόρτισης στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων. Οι προκρατήσεις για το Davinci DC100 έχουν ξεκινήσει μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της εταιρείας που συνδέεται παρακάτω. Ωστόσο, φαίνεται ότι οι κρατήσεις περιορίζονται σε άτομα που κατοικούν στην Κίνα, τουλάχιστον προς το παρόν.

Share: