Δίχως άλλο, είναι αρκετά ενδιαφέρον το γεγονός ότι ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πριν από λίγο περισσότερο από εννέα χρόνια στοχεύει σε ένα νέο ρεκόρ γύρου για το ταχύτερο τετράθυρο EV παραγωγής στο Nürburgring.

Βέβαια, αυτό το Model S απέχει πολύ από την αρχική έκδοση του 2012 του αμιγώς ηλεκτρικού σεντάν, καθώς έχουμε να κάνουμε με την υψηλής απόδοσης Plaid της οποίας οι παραδόσεις στους πελάτες ξεκίνησαν μόλις πριν από λίγες εβδομάδες.

Χρησιμοποιώντας τις προαιρετικές ζάντες Arachnid 21 ιντσών, αυτό το φαινομενικά stock Model S Plaid εντοπίστηκε στο δρόμο προς την «Πράσινη Κόλαση».

Δεν μπορούμε να δούμε ακριβώς τι συμβαίνει στο εσωτερικό της καμπίνας, αλλά από ορισμένες γωνίες, έχουμε την εντύπωση ότι διέθετε κλωβό ασφαλείας. Αυτό είναι αρκετά συνηθισμένο για τα αυτοκίνητα που κινούνται στο «Ring».

Αξίζει να επισημάνουμε ότι το ίδιο ακριβώς πρωτότυπο είχε καταγραφεί από τον φωτογραφικό φακό ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2019 να φέρει πανομοιότυπη πινακίδα “BIT 0679”. Κυκλοφορούσε με διαφορετικούς τροχούς και είχε μια προσωρινή πίσω αεροτομή μαζί με το προ-Refresh στυλ του Model S.

Σύμφωνα με ο ρεπορτάζ, το όχημα δοκιμής χρησιμοποιούσε σλικ ελαστικά Michelin, τα οποία σίγουρα θα βοηθήσουν στη βελτίωση του χρόνου γύρου, αν η Tesla πράγματι στοχεύει σε μια νέα προσπάθεια ρεκόρ.

Τον Φεβρουάριο του 2021, ο επικεφαλής Elon Musk συμμετείχε στο podcast Joe Rogan Experience και αποκάλυψε τα σχέδιά του να επιστρέψει στο Nürburgring και να επιτύχει χρόνο γύρου χαμηλά στα επτά λεπτά. Συνέχισε λέγοντας ότι το Model S Plaid εφοδιασμένο με «περαιτέρω βελτιώσεις θα μπορούσε να σπάσει τα επτά λεπτά στο Nürburgring, κάτι που θα ήταν από μόνο του μια αρκετά κακή πράξη».

Ένας ανεπίσημος χρόνος γύρου 7 λεπτών και 13 δευτερολέπτων φέρεται να καταγράφηκε τον Νοέμβριο του 2019, οπότε υπάρχουν λόγοι να πιστεύουμε ότι το Model S Plaid μπορεί να εκθρονίσει την Porsche Taycan (7:42) ως το ταχύτερο τετράθυρο EV στο «Ring».

Share: