Η Mercedes-Benz Trucks προχωρά αποφασιστικά στην ανάπτυξη του ηλεκτρικού eEconic με μπαταρία για δημοτικές επιχειρήσεις σε πολλαπλές εντατικές σειρές δοκιμών.

Οι μηχανικοί δοκιμών επικεντρώνονται στις δοκιμές της ασφάλειας, των επιδόσεων και της ανθεκτικότητας του οχήματος. Το eEconic θα πρέπει επίσης να αποδειχθεί σε δοκιμές των μπαταριών και του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης το καλοκαίρι και το χειμώνα.

Το όχημα υποβάλλεται επίσης σε πρόσθετες έννοιες δοκιμών, όπως μετρήσεις θορύβου, ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας (EMC) και δοκιμαστικές διαδρομές σε ανώμαλο δρόμο. Μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές, το eEconic θα κατευθυνθεί προς το επόμενο βήμα – δοκιμές πελατών σε πραγματική λειτουργία.

Η έναρξη της παραγωγής του eEconic στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wörth έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

Η αρχιτεκτονική του eEconic επωφελείται από την παγκόσμια στρατηγική της Daimler Trucks για τις πλατφόρμες. Το φορτηγό χαμηλού δαπέδου βασίζεται στο eActros για βαρέως τύπου διανομές, το οποίο γιόρτασε την ψηφιακή παγκόσμια πρεμιέρα του στα τέλη Ιουνίου.

Ως αποτέλεσμα, οι κεντρικές τεχνικές προδιαγραφές του eEconic είναι σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπες με εκείνες του eActros. Το eEconic, στη διαμόρφωσή του ως όχημα αποκομιδής απορριμμάτων, θα μπορεί στο μέλλον να καλύπτει τη συντριπτική πλειοψηφία των τυπικών διαδρομών αποκομιδής απορριμμάτων του Econic χωρίς να χρειάζεται επαναφόρτιση κατά τη διαδρομή, ενώ θα είναι τοπικά ουδέτερο ως προς το CO2 και αθόρυβο.

Το eEconic με μικτό βάρος οχήματος 27 τόνων θα κυκλοφορήσει αρχικά στην αγορά στη διαμόρφωσή του ως όχημα αποκομιδής απορριμμάτων με διαμόρφωση τροχών 6×2/ NLA.

Όπως και στην περίπτωση του eActros, η τεχνολογική καρδιά του eEconic είναι η μονάδα κίνησης – ένας ηλεκτρικός άξονας με δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες και ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων.

Η μπαταρία του μοντέλου παραγωγής eEconic θα είναι εξοπλισμένη με τρεις συστοιχίες μπαταριών, η κάθε μία με ενεργειακή χωρητικότητα περίπου 105 kWh. Και οι δύο υγρόψυκτοι κινητήρες παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW καθώς και κορυφαία απόδοση 400 kW.

Επιπλέον, κατά την οδήγηση με πρόβλεψη, η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να ανακτηθεί μέσω ανάκτησης – ένα σημαντικό πλεονέκτημα, ιδίως στη λειτουργία stop-and-go της αποκομιδής απορριμμάτων. Στο τέλος των καθημερινών δρομολογίων, οι μπαταρίες του ηλεκτρικού φορτηγού μπορούν να φορτιστούν με έως και 160 kW στην αποθήκη των πελατών.

Share: