Η start-up ηλεκτρικών εναέριων ταξί, Lilium, διαπραγματεύεται με τη βραζιλιάνικη αεροπορική εταιρεία Azul για την πώληση 220 ηλεκτρικών αεροσκαφών συνολικής αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων ΗΠΑ. Θα είναι η πρώτη παραγγελία της εταιρείας από τη Βραζιλία.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η Azul θα λειτουργήσει και θα συντηρήσει τον στόλο, ενώ η Lilium θα παραδώσει το αεροσκάφος και στη συνέχεια θα παρέχει ανταλλακτικά και υλικά, εάν επιτευχθεί συμφωνία προμήθειας. Οι παραδόσεις δεν αναμένεται να ξεκινήσουν πριν από το 2025. «Η στρατηγική συμμαχία και η παραγγελία αεροσκαφών με την Azul παραμένουν υπό την επιφύλαξη των μερών που θα οριστικοποιήσουν τους εμπορικούς όρους και την οριστική τεκμηρίωση σχετικά με αυτές», γράφει η Lilium.

Η ανακοίνωση μιλά για ένα «δίκτυο με επωνυμία». Λέγεται ότι ήθελε να συνδυάσει τη «μοναδική πλατφόρμα eVTOL της Lilium» με τη «βαθιά γνώση της αγοράς της Βραζιλίας από την Azul». Η Βραζιλία αντιπροσωπεύει 100 εκατομμύρια επιβάτες σε εσωτερικές πτήσεις ετησίως, αναφέρει η εταιρεία. Το δίκτυο αεροπορικών ταξί στη Βραζιλία αναμένεται να «οδηγήσει σε σημαντικά αυξημένα έσοδα», επιπλέον των ήδη ανακοινωθέντων δικτύων στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Η Lilium θέλει να κυκλοφορήσει στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ μέσω συγχώνευσης με την εταιρεία κέλυφος, Qell Acquisition. Η συμφωνία αναμένεται να κλείσει σε λίγες εβδομάδες. Η IPO προορίζεται να δώσει στην εταιρεία ευκολότερη πρόσβαση στην κεφαλαιαγορά, αλλά θα μπορούσε να είναι η σωτηρία της εταιρείας, σύμφωνα με έκθεση.

Τον Ιούλιο, η εταιρεία τροποποίησε τον ισολογισμό της για το 2019 και πρόσθεσε ένα σήμα κινδύνου για τη συνέχιση της ύπαρξής της. Σε αυτό, η Lilium επισημαίνει ότι χωρίς την επερχόμενη αμερικανική δημόσια εγγραφή ή εναλλακτική χρηματοδότηση, θα ξεμείνει από χρήματα τον Δεκέμβριο του 2022.

Η πιθανή μεγάλη παραγγελία από τη Βραζιλία λίγο πριν ολοκληρωθεί η συγχώνευση έχει ως στόχο να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών. Υπάρχουν επίσης δύο αλλαγές προσωπικού λίγο πριν από την αναμενόμενη IPO. Η Gabrielle Toledano, επικεφαλής της Keystone Strategy και ο Henri Courpron, ιδρυτής και πρόεδρος της Plane View Partners και πρώην διευθύνων σύμβουλος της ILFC και της Airbus North America, θα συμμετάσχουν στο διοικητικό συμβούλιο.

Share: