Σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό KNCAP (Korea New Car Assessment Program), το Tesla Model 3 σημείωσε συνολική βαθμολογία 83,3 βαθμών, η οποία θα πρέπει να μεταφράζεται σε επίπεδο 1 (ισοδύναμο με 5 αστέρια).
Ωστόσο, λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων 3 αστέρων στις κατηγορίες ασφάλειας πεζών και ασφάλειας πρόληψης ατυχημάτων, η συνολική βαθμολογία είναι επιπέδου 2 (που ισοδυναμεί με 4 αστέρια).
Πώς είναι δυνατόν η Tesla να σημείωσε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα δοκιμών πρόσκρουσης 99,6% και λιγότερο από το 60% των πιθανών βαθμών σε άλλες κατηγορίες;
Ασφάλεια σύγκρουσης – 5 αστέρια (βαθμολογία 99,6%)
Ασφάλεια πεζών – 3 αστέρια (βαθμολογία 58,4%)
Ασφάλεια πρόληψης ατυχημάτων – 3 αστέρια (βαθμολογία 59,5%)
Στην περίπτωση των χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφάλειας, φαίνεται ότι η Tesla χτύπησε πάρα πολλούς πεζούς και ποδήλατα. Η τελευταία δοκιμή που παρουσιάζεται στο βίντεο ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, καθώς το Tesla χτύπησε ποδήλατα και στις τρεις ταχύτητες (20, 25 και 40 km/h).
Για λόγους αναφοράς, το Hyundai Ioniq 5 σημείωσε 5 αστέρια (βαθμολογία 95,9%) σε αυτή την κατηγορία.
Οι δοκιμές πρόσκρουσης περιλαμβάνουν μια δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης -το αυτοκίνητο προσκρούει σε ένα άκαμπτο, πλήρους πλάτους εμπόδιο με ταχύτητα 56 km/h- δοκιμή μετωπικής πρόσκρουσης – το αυτοκίνητο προσκρούει σε άκαμπτο εμπόδιο πλάτους 40% με ταχύτητα 64 km/h, δοκιμή πλευρικής πρόσκρουσης – ένα κινητό, παραμορφώσιμο εμπόδιο βάρους 1.400 kg προσκρούει στην πόρτα του οδηγού με ταχύτητα 60 km/h και δοκιμή με στύλο -το εξεταζόμενο αυτοκίνητο προσκρούει πλευρικά σε άκαμπτο στύλο με ταχύτητα 32 km/h.