Τα στελέχη της Audi ανέλυσαν μια επιχειρηματική στρατηγική που περιλαμβάνει την κατάργηση των οχημάτων εσωτερικής καύσης μέχρι το 2033 και τη διαφοροποίηση των πηγών εσόδων, ώστε να περιλαμβάνει μια νέα εστίαση στις προσωρινές “αναβαθμίσεις” λογισμικού μετά την πώληση, τις οποίες θα μοιράζεται με τους αντιπροσώπους της.
Η στρατηγική για την επόμενη δεκαετία παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους την Τετάρτη στο διαδίκτυο στο πλαίσιο μιας πολυήμερης ενημέρωσης σχετικά με το πού κατευθύνεται η premium μάρκα αυτοκινήτων του Volkswagen Group.
Η στρατηγική θα προβλέπει την παρουσίαση του τελευταίου νέου οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης στη γκάμα της το 2025 και τη μετάβαση από τότε έως το 2033 σε μια γκάμα αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες.
Ο John Newman, επικεφαλής της ψηφιοποίησης στην Audi, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στο πεδίο με τους καταναλωτές δοκιμάζοντας μια ποικιλία ψηφιακών καταναλωτικών προσφορών που η Audi πιστεύει ότι θα συμπληρώνουν τα έσοδά της στις μελλοντικές δεκαετίες, καθώς οι πωλήσεις EV αυξάνονται.
“Εστιάζουμε πραγματικά στην εισαγωγή λύσεων που μπορούμε να εισάγουμε σε πολλαπλές πλατφόρμες, και έτσι αυτό μας δίνει πρόσβαση σε εκατομμύρια και τελικά σε 10 εκατομμύρια οχήματα ταυτόχρονα”, δήλωσε ο Newman. Η στρατηγική “μας αναγκάζει πραγματικά να επικεντρωθούμε πολύ καθαρά στις επιχειρήσεις που συμβαίνουν μετά την πώληση των οχημάτων, οπότε πρόκειται για μια μικρή αλλαγή”.
Ο Newman δήλωσε ότι η Audi βλέπει πρόσθετες δυνατότητες εσόδων μετά την πώληση των EV από τη “φόρτιση, την εμπειρία και στη συνέχεια προφανώς υπάρχει η φάση της ιδιοκτησίας και της χρήσης και η φάση της συντήρησης”. Είπε ότι η μάρκα επιδιώκει επίσης ιδέες εσόδων από “ευκαιρίες δεύτερης ζωής” από τα πακέτα μπαταριών, καθώς και μια νέα εστίαση στα ανταλλακτικά και αξεσουάρ μετά την αγορά.
Η Audi δοκιμάζει διάφορες ιδέες αυτή τη στιγμή με πελάτες που λειτουργούν με συμφωνίες εμπιστευτικότητας για να “βρει τη σωστή πρόταση αξίας” για τους πελάτες που πληρώνουν πρόσθετα κεφάλαια για να αναβαθμίσουν τα οχήματά τους, δήλωσε ο Newman.
“Διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν ευκαιρίες για εμάς να κάνουμε νέα πράγματα όσον αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους πελάτες”, εξήγησε ο Newman, προσθέτοντας ότι η Audi πειραματίζεται με το πόσο καιρό θα διαρκούν τέτοιες αναβαθμίσεις.
“Το αντιμετωπίζουμε αυτό ως ένα εμπειρικό ερώτημα: Σημαίνει προσωρινή μια ώρα; Σημαίνει μία ημέρα; Σημαίνει έναν μήνα; Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της προσφοράς του προϊόντος και του χρόνου που οι άνθρωποι θέλουν να το έχουν”, είπε.
Ο Newman δήλωσε ότι η Audi δεσμεύεται να μοιραστεί αυτά τα νέα έσοδα με τους αντιπροσώπους της σε όλο τον κόσμο. Είπε χαρακτηριστικά: “Ο Νιούμαν είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής της αγοράς, ο οποίος θα μοιραστεί τα κέρδη του με τους πελάτες του: “Αυτό που θέλουμε να αναζητήσουμε είναι ευκαιρίες για τους αντιπροσώπους να προσφέρουν νέες πηγές αξίας στον πελάτη, και υπό αυτή την έννοια, απολύτως, δεσμευόμαστε να μοιραστούμε τα έσοδα και να μοιραστούμε την κερδοφορία αυτών των ευκαιριών με τους αντιπροσώπους μας”.