Το Volkswagen ID.3 έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Chengdu ως το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που βασίζεται στο MEB και είναι διαθέσιμο στην Κίνα μετά τα ID.4 και ID.6.
Αρχικά, το ID.3 πωλούνταν μόνο στην Ευρώπη και δεν υπήρχε επίσημο σχέδιο για το παγκόσμιο λανσάρισμά του. Ωστόσο, αργότερα, εμφανίστηκαν φήμες ότι το ID.3 έρχεται και στην Κίνα.
Τώρα είναι επίσημο. Σύντομα, οι Κινέζοι πελάτες θα μπορούν να κάνουν κράτηση ενός ID.3 μέσω ενός συστήματος προκρατήσεων, με την κυκλοφορία να έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο.
Ενώ τα ID.4 και ID.6 παράγονται και πωλούνται ξεχωριστά από δύο κοινοπραξίες: FAW-Volkswagen (ID.4 CROZZ, ID.6 CROZZ) και SAIC Volkswagen (ID.4 X και ID.6 X), το ID.3 φαίνεται να παράγεται και να πωλείται στην Κίνα μόνο από την SAIC Volkswagen.
Η Volkswagen συνεχίζει την ηλεκτρονική της επίθεση στην Κίνα. Οι πωλήσεις του ID.4 (με το ID.6) αυξήθηκαν σταδιακά (μετά από ένα αργό ξεκίνημα), από 1.500 τον Μάιο σε περίπου 3.000 τον Ιούνιο και 5.800 τον Ιούλιο.
Το αφεντικό της Volkswagen Herbert Diess δήλωσε ότι η εταιρεία πρέπει να αλλάξει την προσέγγισή της για να βελτιώσει τις πωλήσεις στην Κίνα. Ο στόχος της Volkswagen για το 2021 στην Κίνα είναι 80.000-100.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ID. που απαιτούν την πώληση 10.000-15.000 το μήνα για τους επόμενους μήνες.
“Ως αποτέλεσμα, η Volkswagen ήταν ήδη μεταξύ των δέκα κορυφαίων κατασκευαστών στην κινεζική αγορά ηλεκτρονικών αυτοκινήτων τον Ιούλιο. Μέχρι το τέλος του έτους, 80.000 έως 100.000 οχήματα της οικογένειας ID. πρόκειται να παραδοθούν σε πελάτες στην Κίνα – ανάλογα με την κατάσταση εφοδιασμού ημιαγωγών”.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Ralf Brandstätter, δήλωσε: “Η παγκόσμια επίθεση ηλεκτροκίνησης της Volkswagen αποκτά γρήγορα περαιτέρω δυναμική. Μετά το ID.4 και το ID.6, λανσάρουμε τώρα το ID.3 ως την τρίτη αμιγώς ηλεκτρική σειρά μοντέλων στην Κίνα μέσα σε μόλις έξι μήνες. Υπογραμμίζουμε έτσι τη φιλοδοξία μας να καταλάβουμε ηγετική θέση στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων τόσο στην Κίνα όσο και στην Ευρώπη,”.
Ο μακροπρόθεσμος στόχος της Volkswagen (2030) είναι να αυξήσει το μερίδιο των BEV στον συνολικό όγκο της σε πάνω από 70% στην Ευρώπη και σε πάνω από 50% στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα.