Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη μειώθηκαν δραματικά τον Ιούλιο, αλλά οι πωλήσεις των EV και των plug-in υβριδικών συνεχίζουν να αυξάνονται.
Τα στοιχεία της JATO Dynamics αποκαλύπτουν ότι τον Ιούλιο ταξινομήθηκαν 967.830 νέα αυτοκίνητα σε 26 ευρωπαϊκές αγορές. Πρόκειται για μείωση 24% σε σχέση με τα 1,27 εκατομμύρια μονάδες που είχαν ταξινομηθεί τον Ιούλιο του περασμένου έτους. Παρά ταύτα, οι πωλήσεις από την αρχή του έτους παραμένουν θετικές με συνολικά 7.381.735 ταξινομήσεις, 17% υψηλότερες από την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Το μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη συνεχίζει να μειώνεται. Τον Ιούλιο του 2019, τα βενζινοκίνητα οχήματα εσωτερικής καύσης αντιπροσώπευαν το 63,4% του σήματος. Μέχρι τον Ιούλιο του 2020, το ποσοστό αυτό είχε μειωθεί στο 59,8% και τον Ιούλιο του 2021 ήταν 59,0%.
Οι ταξινομήσεις ντίζελ μειώθηκαν επίσης κατά 166.000 μονάδες μεταξύ Ιουλίου 2020 και Ιουλίου 2021 και σχεδόν 207.000 μεταξύ Ιουλίου 2019 και Ιουλίου 2021. Οι ταξινομήσεις νέων ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 49.000 μεταξύ Ιουλίου 2020 και Ιουλίου 2021 και κατά 125.000 μονάδες μεταξύ Ιουλίου 2019 και Ιουλίου 2021.
Το νέο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη τον Ιούλιο του 2021 ήταν το Dacia Sandero με 20.446 πωλήσεις, ακολουθούμενο από κοντά από το Volkswagen Golf (19.425 μονάδες), το Toyota Yaris (18.858 μονάδες), το VW Polo (17.343 μονάδες) και το VW T-Roc (16.496 μονάδες).
Παράλληλα, το plug-in υβριδικό όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις ήταν το Ford Kuga με 4.247 ταξινομήσεις, ξεπερνώντας το Peugeot 3008 (3.039 μονάδες) και το Volvo XC40 (2.931 μονάδες).
Όσον αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, το VW ID.3 ηγήθηκε με 5.433 ταξινομήσεις, τοποθετώντας το άνετα μπροστά από το Renault Zoe με 3.976 πωλήσεις, το Kia Niro (3.953) και το Skoda Enyaq iV (3.649).