Η Νότια Κορέα ενέκρινε ένα νομοσχέδιο που στοχεύει στην ουδετερότητα άνθρακα έως το 2050 καθώς και έναν μεγάλο προϋπολογισμό για μεταφορές μηδενικών εκπομπών για το 2022. Η Εθνοσυνέλευση επιτάχυνε τους στόχους για τη μείωση εκπομπών άνθρακα με το νομοσχέδιο, ενώ το κράτος σκοπεύει να δαπανήσει δώδεκα τρισεκατομμύρια γουόν (10,3 δισ. Δολάρια ) το 2022 για την ηλεκτρική κινητικότητα.

Αυτά περιλαμβάνουν κίνητρα για υδρογόνο και ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες, συμπεριλαμβανομένων των σταθμών φόρτισης, που θα εγκατασταθούν σε όλη τη Νότια Κορέα. Η κυβέρνηση είπε ότι θα προσφέρει επίσης οικονομική υποστήριξη για τη μείωση των μονάδων ηλεκτροπαραγωγής με λιγνίτη και των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το τελευταίο είναι σύμφωνο με τους νέους στόχους μείωσης του CO2 για την επίτευξη ουδετερότητας του άνθρακα έως το 2050. Μεσοπρόθεσμα, το νέο νομοσχέδιο που εγκρίθηκε τώρα στην Εθνοσυνέλευση που ονομάζεται «Πράξη αντιμετώπισης κρίσεων για το κλίμα» επιβάλλει μείωση 35% των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου έως το 2030 σε σύγκριση με επίπεδα 2018. Αυτός ο στόχος είναι εννέα ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερος από αυτόν που είχε δεσμευτεί προηγουμένως η χώρα (από 26%).

“Ο αυξημένος στόχος άνω του 35% έως το 2030 δείχνει τη σταθερή δέσμευση της Νότιας Κορέας να επιτύχει μηδενικές εκπομπές έως το 2050”, ανέφερε το υπουργείο Περιβάλλοντος σε δήλωση που παρατίθεται από τοπικά μέσα ενημέρωσης. Σημειώστε, ωστόσο, ότι πρόκειται για μια μη δεσμευτική εθνική πρόταση μείωσης των εκπομπών αερίου.

Ο στόχος του 2050, ωστόσο, γνωστοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2020 όταν ο Πρόεδρος Μουν δήλωσε ότι η Νότια Κορέα θα επιτύχει τον εν λόγω στόχο πιέζοντας για μια «κοινωνία υδρογόνου» που θα χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως πηγή ενέργειας για τις μεταφορές και την παραγωγή ενέργειας στη χώρα.

Ταυτόχρονα, η Νότια Κορέα χρηματοδοτεί επίσης την καινοτομία στον τομέα της μπαταρίας, τουλάχιστον στην ηλεκτρική κινητικότητα. Τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, η κυβέρνηση, σε στενή συνεργασία με τη βιομηχανία, ανακοίνωσε τον στόχο μείωσης των τιμών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά τουλάχιστον 7.500 ευρώ έως το 2025 μέσω της καινοτομίας. Η τεχνολογική πρόοδος επρόκειτο να έρθει μέσω νέων πλατφορμών (Hyundai-Kia E-GMP) και εγχώριων υλικών και πόρων μπαταριών. Τα σχέδια περιλαμβάνουν οχήματα κυψελών καυσίμου καθώς και μπαταρίες στερεάς κατάστασης.

Η Νότια Κορέα θέλει να αυξήσει τον αριθμό των «φιλικών προς το περιβάλλον» αυτοκινήτων στους δρόμους σε 2,83 εκατομμύρια έως το 2025. Η χώρα είχε επεκτείνει την τρέχουσα επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων μόνο το καλοκαίρι του 2020 για επιβατικά αυτοκίνητα έως το 2024 και για λεωφορεία και φορτηγά μέχρι 2025. Ωστόσο, το μπόνους συνδέεται με ένα ανώτατο όριο τιμών από τον Ιανουάριο του 2021.

Share: