Ναι, ο αριθμός των μηδενικών στην τιμή είναι σωστός. Κάποιοι μπορεί να πιστεύουν ότι είναι πάρα πολλά, αλλά το EL1 από τον γερμανικό βελτιωτή E-Legend πρόκειται να γίνει ένα από τα πιο θηριώδη και αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Είναι ένας φόρος τιμής στο Audi Sport Quattro S1, την τελευταία εξέλιξη ενός μοντέλου που έφερε επανάσταση στον κόσμο των ράλι τη δεκαετία του 1980 με την πρωτοποριακή κίνηση quattro.
Μια εικόνα που μετονομάστηκε σε EL1 και παρέμεινε χαραγμένη στη φαντασία των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού χάρη στις εικόνες της προετοιμασίας της για την… τρελή κατηγορία Group B του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, με τους 600 ίππους της και τα μηδενικά ηλεκτρονικά βοηθήματα ελέγχου.
Τα πάντα σχετικά με το EL1 είναι συγκλονιστικά. Εκτός από την ιστορία της χρήσης ενός αναγεννημένου μύθου, αυτό το σπορ αυτοκίνητο διαθέτει κατασκευή από ανθρακονήματα, τρεις ηλεκτροκινητήρες – έναν με 150kW μπροστά και δύο 225kW (306bhp) ο καθένας στο πίσω μέρος – για μια ισχύ που ξεπερνά ακόμη και την κλασική, φτάνοντας τα 600kW (818bhp). Είναι εξοπλισμένο με ένα κιβώτιο ταχυτήτων και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εμπρός και πίσω.
Αυτό είναι ένα τρομακτικό νούμερο από μόνο του, αλλά ακόμη περισσότερο αν αναλογιστείτε ότι το όλο πράγμα ζυγίζει 1.680 κιλά. Αυτό είναι συγκρίσιμο με τα 1.922 κιλά ενός Tesla Model 3 Performance. Χάρη σε αυτό, το EL1 επιτυγχάνει ρυθμό 2 κιλών ανά ίππο, με τον οποίο κάνει τα 0-100 km/h σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, τα 200 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 300 km/h.
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε διαθέτει ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών πίσω, φώτα ημέρας LED εμπρός και πίσω, ειδική αεροτομή και ρυθμιζόμενη ανάρτηση τριών επιπέδων. Λεπτομέρειες που του προσδίδουν έναν πιο σπορ και πιο εξατομικευμένο χαρακτήρα.
Τροφοδοτείται από μια μπαταρία 90 kWh, η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή του επιτρέπει να διανύει 425 χιλιόμετρα ανά φόρτιση σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Μια πτυχή που δείχνει ότι το EL1 είναι πολύ γρήγορο, αλλά όχι πολύ αποδοτικό, με μέσο όρο 21 kWh ανά 100 km. Αλλά ποιος νοιάζεται σε αυτό το στάδιο, αν ο στόχος σας είναι να ανεβάσετε τους καρδιακούς σας παλμούς και όχι να επιτύχετε καλές τιμές οικονομίας καυσίμου.
Θα είναι επίσης συμβατό με τριφασική φόρτιση έως 22 kW και με υπερταχεία φόρτιση, όπου θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε σημεία έως 300 kW. Έτσι, ακόμη και τα ταξίδια δεν θα αποτελέσουν πρόβλημα.
Ωστόσο, για να πάρετε στα χέρια σας μια μονάδα θα πρέπει να είστε πολύ γρήγοροι και πολύ πλούσιοι, καθώς θα πωληθούν μόνο 30 μονάδες του EL1, το οποίο θα διατεθεί στην αγορά στην τιμή των 890.000 ευρώ… πρό φόρων.
Ένα πραγματικό ευρωπαϊκό muscle car, το οποίο θα φτάσει στην αγορά το 2022, το οποίο μπορεί επίσης να αποθηκευτεί σχεδόν σε οποιοδήποτε γκαράζ, καθώς δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που είναι ακριβώς μεγάλο, καθώς με μήκος 4,15 μέτρα, το οποίο θα μας επιτρέψει να μετακινηθούμε στην πόλη με ευκολία και να το παρκάρουμε χωρίς να χρειαστεί να πονοκεφαλιάσουμε για τη στάθμευσή του.