Η Mercedes θα σταματήσει να επενδύει σε νέα ή επόμενης γενιάς τεχνολογία plug-in, προτιμώντας να επικεντρωθεί σε απλούστερα, πιο οικονομικά αποδοτικά EV.
Μιλώντας στη γερμανική Handelsblatt στην IAA του Μονάχου, ο Markus Schäfer, επικεφαλής ανάπτυξης της Mercedes, δήλωσε ότι οι μέρες του plug-in υβριδικού στη Mercedes είναι μετρημένες. Υποστήριξε ότι η πολυπλοκότητα της ύπαρξης δύο μονάδων κίνησης σε ένα όχημα αποτελεί εγγενές ελάττωμα.
“Τελικά, όμως, πρόκειται και για επιβάρυνση του κόστους του οχήματος”, δήλωσε ο Schäfer. Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι δεν θα δούμε ποτέ άλλο νέο PHEV της Mercedes.
“Οι επενδύσεις έχουν γίνει, οπότε τις χρησιμοποιούμε”, δήλωσε ο Schäfer. Πράγματι, το πολυαναμενόμενο AMG Project One και η πρόσφατα αποκαλυφθείσα GT 63 E Performance υποδηλώνουν ότι υπάρχει ακόμα ζωή στα plug-in υβριδικά.
Η τελευταία συνδυάζει έναν V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Συνδυάζονται για να αποδώσουν 831 ίππους και 1.023 lb-ft (1.400 Nm) ροπής, τα οποία είναι αρκετά για να φτάσει το σπορ σεντάν στα 100 km/h (62 mph) σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 316 km/h (196 mph), ενώ αποδίδει 27 mpg (8,7 lt/100 km).
Ωστόσο, καθώς διοχετεύει χρήματα στην τεχνολογία των μπαταριών της και καθώς η πράσινη βιασύνη και η επερχόμενη νομοθεσία ωθούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν σε μεγάλο βαθμό σε αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, το γεγονός ότι η Mercedes τερματίζει την ανάπτυξη των plug-in υβριδικών, τα οποία θεωρούνταν ούτως ή άλλως ως επί το πλείστον μεταβατική τεχνολογία, έχει νόημα.