Μετά την παρουσίαση ενός μετατροπέα 800 V πριν από έξι μήνες, η Vitesco Technologies ετοιμάζεται τώρα να ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων 800 volt στην Κίνα, η οποία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2023.

Ο κινητήρας ταιριάζει με την πρόσφατα ανακοινωμένη νέα γενιά ηλεκτροκίνητου άξονα EMR4 , η οποία λέγεται ότι είναι 25 % ελαφρύτερη με την ίδια ισχύ εξόδου. Ο στάτορας και ο ρότορας θα αποτελέσουν μέρος της πλατφόρμας του ηλεκτρικού κινητήρα ενός ανώνυμου «κορυφαίου Κινέζου κατασκευαστή».

«Η κινεζική αγορά δεν είναι μόνο υψίστης σημασίας σε παγκόσμια κλίμακα. Είναι επίσης μια ανταγωνιστική αγορά που καλωσορίζει και εκτιμά την καινοτομία και την κορυφαία ποιότητα », δήλωσε ο Changsong Yu, επικεφαλής της Τεχνολογίας Ηλεκτροκίνησης στην Ασία. «Η τεχνολογία 800V ενισχύει σημαντικά την ανταγωνιστικότητά μας στην αγορά ηλεκτροκίνησης στην Κίνα. Η πρωτοποριακή τεχνολογία μας εκπληρώνει την αποστολή μας για την ενεργοποίηση της καθαρής κινητικότητας », πρόσθεσε ο Yu.

Η Vitesco Technologies παράγει ήδη μαζικά σύστημα κίνησης με την πλατφόρμα EMR3. Η προσθήκη τεχνολογίας κινητήρα 800 V αναμένεται να συμπληρώσει το χαρτοφυλάκιο της πλατφόρμας EMR4, το οποίο θα περιλαμβάνει πλέον τα πάντα, από εξαρτήματα έως ολοκληρωμένους κινητήρες – και σε πολλαπλά επίπεδα τάσης.

Η τεχνολογία φουρκέτας 8 επιπέδων λέγεται ότι επιτρέπει έναν «βέλτιστο συντελεστή πλήρωσης χαλκού και συνεπώς πολλή ισχύ από ένα μικρό μέγεθος». Για την Vitesco Technologies, θα ήταν η πρώτη εφαρμογή της τεχνολογίας 800 V.

Η Vitesco Technologies θα παράγει τα «ενεργά μέρη» σε ένα νέο εργοστάσιο στην τοποθεσία της στην Tianjin. Η προηγούμενη εξέλιξη του στάτορα 8 επιπέδων ήταν «ένα διεθνές έργο». Η παραγωγή της τεχνολογίας κινητήρα 800 V έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2023.

Επιπλέον, η Vitesco Technologies δημοσίευσε πρόσφατα το ενημερωτικό δελτίο τίτλων που εγκρίθηκε από τη Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Χρηματοοικονομικής Εποπτείας (BaFin). Η εταιρεία, που προηγουμένως ήταν η επιχειρησιακή μονάδα Powertrain της Continental AG, πρόκειται να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης στις 16 Σεπτεμβρίου 2021.

Share: