Η νεοφυής επιχείρηση ηλεκτρικών ταξί Lilium συγχωνεύεται με την εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού Qell αφού οι μέτοχοι ψήφισαν υπέρ της συγχώνευσης. Η συμφωνία SPAC θα δει τη Lilium στο χρηματιστήριο Nasdaq σήμερα. Ωστόσο, τα έσοδα της Lilium από τη δημόσια εγγραφή είναι πολύ λιγότερα από τα αναμενόμενα.

Το 65% των αρχικών μετόχων της Qell εξαργύρωσαν τις μετοχές τους. Τον Μάρτιο, η διοίκηση της Lilium υπό τον CEO Daniel Wiegand εξακολουθούσε να ελπίζει για έσοδα σχεδόν 830 εκατομμυρίων δολαρίων. Τώρα η Lilium μπόρεσε να συγκεντρώσει μόνο 584 εκατομμύρια δολάρια.

Ωστόσο, η IPO βρίσκεται σε εξέλιξη αφού περισσότερο από το 98% των ψήφων που δόθηκαν στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Qell ευνόησαν τον προηγουμένως ανακοινωθέντα επιχειρηματικό συνδυασμό. Η συγχώνευση έκλεισε στις 14 Σεπτεμβρίου 2021, με την προϋπόθεση της ικανοποίησης ή της απαλλαγής από τις συνήθεις συνθήκες κλεισίματος. Οι μετοχές της Lilium εισήχθησαν στο Nasdaq ως “LILM” και “LILMW”.

Ο Daniel Wiegand, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Lilium, δήλωσε: «Η σημερινή ψηφοφορία μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην προγραμματισμένη εμπορική μας έναρξη το 2024, παρέχοντας βιώσιμες περιφερειακές μεταφορές υψηλής ταχύτητας με το ολοκαίνουργιο 7θέσιο Lilium Jet».

Μένει να δούμε αν η νέα χρηματοδότηση θα είναι αρκετή για να απογειωθεί η Lilium. Τον Ιούλιο, η γερμανική εφημερίδα Welt am Sonntag ανέφερε ότι η εταιρεία ηλεκτρικών εναέριων ταξί δεν είχε μετρητά. Είχε τροποποιήσει τον ισολογισμό της για το 2019 για να συμπεριλάβει το σημείωμα κινδύνου συνεχούς δραστηριότητας, όπως και η έκθεση. Η Lilium είχε επιβεβαιώσει αργότερα ότι η επερχόμενη δημόσια εγγραφή ή εναλλακτική χρηματοδότηση ήταν απαραίτητη, καθώς η εταιρεία διαφορετικά θα έμενε χωρίς χρήματα τον Δεκέμβριο του 2022.

Αυτή τη στιγμή η εταιρεία απασχολεί 400 μηχανικούς που εργάζονται στο 7θέσιο ηλεκτρικό τζετ. Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες αστικών αερομεταφορών, η Lilium στοχεύει σε περιφερειακές διαδρομές μεταφοράς σε απόσταση 300 χιλιομέτρων. Μέχρι το 2025, για παράδειγμα, η εταιρεία θέλει να συνδέσει το Ορλάντο με το Μαϊάμι στα νότια και το Τζάκσονβιλ στα βόρεια της Φλόριντα.

Τον Ιούλιο, η Lilium κατέληξε σε συμφωνία με την Customcells. Η ειδικευμένη εταιρεία στις μπαταρίες “θα παίξει κρίσιμο ρόλο στην αύξηση της παραγωγής του αεριωθούμενου 7θέσιου Lilium πριν από την προγραμματισμένη εκτόξευσή του το 2024”, ανέφεραν και οι δύο ανακοινώσεις. Οι μπαταρίες και τα τζετ της Lilium θα κατασκευάζονται στη Γερμανία.

Share: