Πριν από μισό χρόνο, το πρωτότυπο Porsche Mission R παρουσιάστηκε στο εξωτερικό. Ήταν ένα κρύο πρωινό, κατά το οποίο ο οδηγός δοκιμών Lars Kern, ο οποίος είναι επίσης μηχανικός εξέλιξης, οδήγησε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο.

Δεν είχε ακόμη το αμάξωμα και αρκετά μέρη ήταν ακόμη προσωρινά, όπως ο κλωβός κύλισης ή τα ελαστικά. Παρά το κρύο, ο οδηγός κατέληξε να το απολαμβάνει σαν παιδί που απελευθερώνει το παιχνίδι του.

Η εξέλιξη ξεκίνησε ως άκρως απόρρητη στις εγκαταστάσεις στο Flacht, όπου βρίσκεται το αγωνιστικό τμήμα της Porsche. Εκεί κατασκευάστηκε το σασί, αφού πρώτα γεννήθηκε σε μερικές γραμμές χαρτιού και αργότερα σε ένα πρόγραμμα σχεδιασμού στον υπολογιστή. Λίγο αργότερα,, το μερικώς ολοκληρωμένο όχημα έφτασε στο κτίριο 100 στο Weissach.

Εκεί, κάτω από τη μελέτη του Τμήματος Σχεδιασμού, υπάρχουν εγκαταστάσεις υψηλής ασφάλειας. Οι μηχανικοί το διαμόρφωσαν μέσα και έξω. Παρόλο που το πρωτότυπο Mission R δεν θα διαγωνιστεί, πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές που είναι χαρακτηριστικές για τους αγώνες. Είναι το πρώτο βήμα για την επίτευξη ενός πλήρως ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου πελατών, το οποίο η Porsche προφανώς θα έχει στον κατάλογό της.

Μία από τις ιδιαιτερότητες αυτού του αυτοκινήτου είναι ότι οι μπαταρίες δεν ψύχονται με αντιψυκτικό, ούτε με αέρα, αλλά με λάδι. Το ίδιο ισχύει και για τον στάτη του κινητήρα. Αυτό επιτρέπει τη διατήρηση της απόδοσης ακόμα και σε ένα απαιτητικό περιβάλλον και έχει δοκιμαστεί ως λύση στο 919 Hybrid.

Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με μέγιστη ισχύ 1.088 hp / 800 kW, με την ονομαστική ισχύ να είναι πολύ χαμηλότερη, 350 kW. Μπορεί να επαναφορτιστεί σε ένα τέταρτο της ώρας, κάτι που θα αλλάξει την αντίληψή μας για το πώς θα είναι οι αγώνες αντοχής σε λίγα χρόνια.

Το αναμενόμενο βάρος του είναι λιγότερο από 1.500 κιλά. Οι μηχανικοί γύρισαν τόσο καλά που 12 κιλά από το σύστημα πέδησης μπορούσαν να εξοικονομηθούν χάρη στην αναγεννητική πέδηση. Βάρος εξοικονομήθηκε επίσης με τη χρήση τρισδιάστατης εκτύπωσης για εξαρτήματα που δεν χρειάζεται να είναι σκληρά, όπως το κάλυμμα του κιβωτίου ταχυτήτων. Υποτίθεται ότι φτάνει τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, μια πολύ δυνατή επιτάχυνση για κάποιον που δεν έχει συνηθίσει.

Στην καλύτερη περίπτωση, μπορεί να φτάσει τα 300 km/h. Θα είναι η μόνη Porsche με απλή σχέση μετάδοσης, επειδή δεν έχει επιλογέα ταχυτήτων. Φυσικά, η τελική εξέλιξη μπορεί να διαφοροποιηθεί, ανάλογα με το αν θέλετε μεγαλύτερη επιτάχυνση, ή υψηλότερη τελική. Αυτό θα εξαρτηθεί από την πίστα που έχετε να οδηγήσετε.

Share: