Όλα δείχνουν ότι το επόμενο μοντέλο της Alfa Romeo που θα ανανεωθεί θα είναι η Giulia, της οποίας η τρέχουσα γενιά χρονολογείται από το 2015.

Το ιταλικό σεντάν της κατηγορίας D θα δώσει τη θέση του σε ένα νεότευκτο όχημα τριών όγκων που, όπως και το Brennero, θα διαθέτει 100% ηλεκτρικές εκδόσεις στη γκάμα του.

Ο στόχος της ιταλικής φίρμας είναι ξεκάθαρα να ενισχύσει τις πωλήσεις της σε αγορές όπως η Κίνα ή οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο Carlos Tavares, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, θέλει η Alfa Romeo να γίνει η “παγκόσμια” premium μάρκα του ομίλου, καθώς η DS και η Lancia θα είναι περισσότερο περιφερειακές εταιρείες και θα επικεντρώσουν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών τους στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η Alfa Romeo Giulia θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Large

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, αφενός, η Alfa Romeo θα μοιράζεται αποκλειστικές εξελίξεις με την DS και τη Lancia, οι οποίες δεν θα είναι διαθέσιμες στις μάρκες γενικής χρήσης, δηλαδή στις Citroën και FIAT, ούτε και στις Opel και Peugeot.

Ωστόσο, η Alfa Romeo θα επωφεληθεί επίσης από μια συμφωνία συνεργασίας με τη Maserati, την πολυτελή εταιρεία του ομίλου, η οποία θα την τοποθετήσει ουσιαστικά μια βαθμίδα πάνω από τις DS και Lancia .

Αυτό θα γίνει αντιληπτό ακριβώς στην πλατφόρμα της Giulia. Η Stellantis έχει δύο έγκυρες αρχιτεκτονικές για την κατηγορία D, την STLA Medium και την STLA Large. Το ιταλικό σεντάν θα επωφεληθεί από την τελευταία στην κοντύτερη παραλλαγή της (4,70 μέτρα), η οποία θα επαναχρησιμοποιήσει επίσης το σύστημα διεύθυνσης και τις αναρτήσεις της πλατφόρμας Giorgio που χρησιμοποιεί η τρέχουσα Giulia.

Οι μπαταρίες του θα έχουν χωρητικότητα μεταξύ 101 και 118 kWh, γεγονός που θα του επιτρέψει να προσφέρει μέγιστη αυτονομία 800 km WLTP. Θα μπορεί να εξοπλίσει δύο τύπους μονάδων ηλεκτροκίνησης: μία μεταξύ 170 hp (125 kW) και 245 hp (180 kW) και μία άλλη μεταξύ 204 hp (150 kW) και 449 hp (330 kW). Ενδεχομένως οι εκδόσεις Quadrifoglio Verde να συνδυάζουν δύο ή τρεις μονάδες, πλησιάζοντας την ισχύ των 1.000 HP.

Δεδομένου ότι η πλατφόρμα STLA Large θα χρησιμοποιηθεί και από τη Maserati, η Alfa Romeo Giulia αναμένεται να επωφεληθεί από την ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800 βολτ που θα χρησιμοποιηθεί από τα μοντέλα Folgore της μάρκας Trident.

Μεταξύ των κύριων αντιπάλων της Giulia θα είναι το μελλοντικό Audi A4 e-tron, το BMW i4, το οποίο θα αντικατασταθεί το 2025 από τη δεύτερη γενιά BMW i3, η μελλοντική ηλεκτρική Mercedes-Benz C-Class, το Polestar 2 και το Tesla Model 3.

Share: