Επειδή βρισκόμαστε στον αστερισμό της τελευταίας ταινίας του James Bond, η Lunaz μας παρουσιάζει πως κατάφερε να επανασχεδιάσει την Aston Martin DB6  και να λειτουργεί καθαρά με μπαταρία.

Η Lunaz με έδρα τη Βρετανία ιδρύθηκε το 2018 και κυκλοφόρησε την πρώτη ηλεκτρική Bentley στον κόσμο, καθώς και τα sportcars των Rolls-Royce, Range Rover και Jaguar. Η Lunaz Design ανακοίνωσε την ολοκλήρωση των δημιουργιών της με τα πιο διάσημα αυτοκίνητα της βρετανικής ιστορίας με την παρουσίαση μιας περιορισμένης παραγωγής από αποκατεστημένα, ανασχεδιασμένα και ηλεκτροκίνητα Aston Martin DB6.

Η Lunaz έκανε εκλεπτυσμένη επιλογή των μαρκών που αποκαθιστά. Μετά την επιβεβαίωση των παραγγελιών για αυτά τα πρώτα αυτοκίνητα, η Lunaz θα προσφέρει στους πελάτες σε όλο τον κόσμο μια εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή Aston Martin DB6 σε διαμόρφωση είτε αριστεροτίμονου είτε δεξιοτίμονου. Οι ακριβείς τιμές θα κοινοποιηθούν ιδιωτικά κατόπιν αίτησης, αλλά υπερβαίνουν το 1 εκατομμύριο δολάρια συν τους τοπικούς φόρους. Οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για το τρίτο τρίμηνο του 2023. Οι τιμές για τα σπάνια μοντέλα αυτοκινήτων DB4 και DB5 θα είναι διαθέσιμες αυστηρά κατόπιν εφαρμογής.

Αυτό το όραμα εκτελείται από περισσότερους από 100 μηχανικούς, ειδικούς αποκατάστασης και τεχνίτες που εργάζονται στο κεντρικό κέντρο της Lunaz, στο τεχνολογικό πάρκο του Silverstone. Αντλούνται από εταιρείες όπως οι Aston Martin, Bentley, F1, Ferrari, Jaguar, Land Rover, Mclaren και Rolls-Royce. Ως συλλογική ομάδα εκπροσωπούν τη μεγαλύτερη τεχνική ομάδα του είδους τους στον κόσμο που ασχολείται με την αποκατάσταση, τον επανασχεδιασμό και τον εξηλεκτρισμό των κορυφαίων κλασικών αυτοκινήτων.

Η μηχανική διαδικασία καθοδηγείται από τον Jon Hilton, Διευθύνοντα Σύμβουλο και Τεχνικό Υπεύθυνο. Συνδυάζει την εμπειρία στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, κερδίζοντας 3 Παγκόσμια Πρωταθλήματα F1 με μια πρωτοποριακή καριέρα στη χρήση εναλλακτικών κινητήρων στην κύρια αυτοκινητοβιομηχανία. Έχει συγκεντρώσει μια ομάδα που περιλαμβάνει ανώτερα τεχνικά μυαλά που έχουν οδηγήσει εξειδικευμένα μηχανικά έργα για να προσαρμόσουν μοντέλα κληρονομιάς για τις ταινίες του Τζέιμς Μποντ. Για να αποδώσει την απόλυτη ηλεκτρική απόλαυση της DB6, επιβλέπει μια διαδικασία μετατροπής που αντιπροσωπεύει την ανακατασκευή από την αρχή.

Ξεκινά με έναν εξαντλητικό έλεγχο. Στη συνέχεια ζυγίζεται κάθε γωνία για να κατανοηθεί η αρχική κατανομή βάρους με λεπτομέρεια. Αυτές οι πληροφορίες ενημερώνουν τις αποφάσεις σχετικά με τη ρύθμιση του πλαισίου, τη συσκευασία του κινητήρα και την ανάρτηση. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και τα συναφή συστήματα στη συνέχεια αφαιρούνται με ευαισθησία και αποθηκεύονται για λογαριασμό του πελάτη πριν το πλαίσιο προετοιμαστεί για επανασχεδιασμό και ηλεκτροκίνηση.

Το αυτοκίνητο στη συνέχεια περνάει από τρισδιάστατη σάρωση. Αυτό επιτρέπει στους μηχανικούς να δημιουργήσουν λεπτομερή μοντέλα CAD για να εξασφαλίσουν την τεχνική τελειότητα σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης έχει σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου εσωτερικά υπό την τεχνική ηγεσία του Hilton.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει μια αρθρωτή τεχνική προσέγγιση που σημαίνει ότι το σύστημα κίνησης μπορεί να προσαρμοστεί στις ακριβείς απαιτήσεις και χαρακτηριστικά πολλαπλών σημάτων και εφαρμογών. Λεπτομέρειες σχετικά με αυτό είναι προσεγμένες, αλλά η Lunaz στέκεται μόνη της στον κλασικό χώρο ηλεκτροκίνησης του αυτοκινήτου, αντλώντας στοιχεία, μετατροπείς και κινητήρες από τους Ευρωπαίους προμηθευτές πρώτης κατηγορίας. Αυτό αντιτίθεται σε μια προσέγγιση που χρησιμοποιείται από πολλούς για την προσαρμογή των υφιστάμενων μπαταριών από τρακαρισμένα ή παρατημένα επιβατικά αυτοκίνητα.

Η ομάδα λογισμικού της Luanz προγραμματίζει στη συνέχεια το σύστημα μετάδοσης κίνησης για να δημιουργήσει τον απόλυτο οδηγό της Aston Martin. Στην περίπτωση της Aston Martin DB6, το αυτοκίνητο θα συνδυάσει τη γρήγορη αρχική επιτάχυνση με τις απαιτήσεις ενός κλασικού αυτοκινήτου που είναι πολύ κατασκευασμένο ως Grand Tourer. Πράγματι, η στιγμιαία ροπή και η αθόρυβη λειτουργεία ενός ηλεκτρικού κινητήρα αυξάνει τέλεια την προβλεπόμενη χρήση για μεγάλα ηπειρωτικά ταξίδια με μικτές συνθήκες δρόμου.

Στη συνέχεια χρησιμοποιούνται παραδοσιακές δεξιότητες κατασκευής και αποκατάστασης και το αυτοκίνητο απογυμνώνεται. Ακόμα και τα ανεπαίσθητα ελαττώματα του αμαξώματος αντιμετωπίζονται με το χέρι πριν ξεκινήσει η διαδικασία φινιρίσματος της επιφάνειας.

Share: