Το αμιγώς ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV έχει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά οι πελάτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι αν ποτέ χρειαστεί να στρίψουν γρήγορα για να αποφύγουν κάτι, μπορεί να μην τα… καταφέρουν σε απόλυτο βαθμό!
Το KM77 έθεσε πρόσφατα το Enyaq iV σε δοκιμασία «τεστ ταράνδου». Αρχικά προσπάθησε να ολοκληρώσει τη δοκιμή με ταχύτητα 77 km/h. Ενώ το αυτοκίνητο απέτυχε στη δοκιμή αφού χτύπησε πολλούς κώνους, ο κριτικός σημειώνει ότι αισθάνθηκε εύκολο στον έλεγχο και είχε προβλέψιμες επιδόσεις.
Στις επόμενες διαδρομές, το Enyaq άρχισε να δυσκολεύεται, ίσως επειδή τα ελαστικά είχαν υπερθερμανθεί. Αυτό σήμαινε ότι η υψηλότερη ταχύτητα που επιτεύχθηκε για μια επιτυχημένη διαδρομή στη δοκιμή ήταν 67 km/h, η οποία είναι πολύ χαμηλότερη από την καλύτερη ταχύτητα των 73 km/h που σημείωσε το VW ID.4 στην ίδια δοκιμή.
Αυτό είναι ενδιαφέρον, καθώς το ID.4 και το Enyaq iV μοιράζονται την ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της VW και διαθέτουν πολλά από τα ίδια εξαρτήματα.
Η δοκιμασία έδειξε ότι το Enyaq είναι επιρρεπές στην υπερστροφή, καθιστώντας δύσκολο τον έλεγχο στο όριο. Φαίνεται ότι το σύστημα ESC μπορεί να είναι υπερδραστήριο και να φρενάρει τον πίσω δεξιό τροχό πιο δυνατά από ό,τι χρειάζεται.