Η Citroen διαθέτει ήδη τέσσερα ηλεκτρικά επαγγελματικά μοντέλα, ή, με άλλα λόγια, μία ηλεκτρική έκδοση σε κάθε σειρά. Η γκάμα τιμών ξεκινά από το My Ami Cargo.

Το δεύτερο σκαλοπάτι της γκάμας είναι το Citroën ë-Berlingo Van, το οποίο ήταν το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Citroën στη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της πρώτης γενιάς.

Προσφέρεται σε διαμορφώσεις έως 800 kg και χωρητικότητα 4,4 m3, με αυτονομία 275 km στον κύκλο WLTP. Αυτό το μοντέλο καλύπτει επίσης το κενό που άφησε το Citroën Nemo, το οποίο δεν παράγεται πλέον (το Fiat Fiorino παράγεται).

Η μεσαία κατηγορία καλύπτεται από το Citroën ë-Jumpy, ένα μοντέλο που προσφέρεται σε διάφορα μεγέθη. Το μέγεθος XS έχει μήκος 4,6 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει έως και 5,1 m3 φορτίου. Λίγο μεγαλύτερο είναι το μέγεθος M, μήκους 4,95 μέτρων, και το μεγαλύτερο μέγεθος XL, μήκους 5,3 μέτρων και χωρητικότητας έως 6,6 m3. Οι δύο τελευταίες είναι επιλέξιμες για μπαταρίες 75 kWh, ενώ η XS μόνο για μπαταρίες 50 kWh.

Τέλος, υπάρχει το νεοφερμένο Citroën ë-Jumper, το μεγαλύτερο μοντέλο. Η Citroën προσφέρει αυτό το μοντέλο με δύο επίπεδα αυτονομίας/μπαταρίες. Οι εκδόσεις μήκους L1 και L2 είναι εξοπλισμένες με μπαταρίες 37 kWh και αυτονομία 117 km WLTP, ενώ οι εκδόσεις L3 van και L25 με καμπίνα πλαισίου είναι εξοπλισμένες με μπαταρίες 70 kWh και αυτονομία 224 km WLTP. Η χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου είναι έως 1.265 kg, με χωρητικότητα που κυμαίνεται από 8 έως 17 m3.

Όσον αφορά την Peugeot, η γκάμα περιλαμβάνει μόνο τα ηλεκτρικά μοντέλα e-Partner, e-Expert και e-Boxer. Στη γκάμα της Fiat Professional, μόνο το Ducato Electric ή το E-Ducato είναι προς το παρόν διαθέσιμα. Όσον αφορά τη γκάμα της Opel, υπάρχει μόνο το Vivaro-e, καθώς τα Combo-e Cargo και Movano-e δεν είναι ακόμη διαθέσιμα στην ισπανική αγορά. Το Movano-e μπορεί ήδη να παραγγελθεί στη Γερμανία.

Η Citroën είναι η πιο ευέλικτη από τις ευρωπαϊκές μάρκες της Stellantis όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα όσον αφορά την εμπορική της γκάμα. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, η Stellantis ήταν ο μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, με 184.000 μονάδες, περισσότερο από το ένα τρίτο της αγοράς (34,3%).

Share: