Η Tesla θα αρχίσει να χρησιμοποιεί παγκοσμίως φθηνότερες μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου, μια κίνηση μακριά από τη χημεία που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία των περισσότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς οι τιμές των βασικών υλικών εκτοξεύονται στα ύψη.
Η μετάβαση στις μπαταρίες LFP θα ισχύσει για τα οχήματα της Tesla «βασικής» σειράς, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική που ανακοινώθηκε πέρυσι κι αφορά στη χρήση των οικονομικών εξαρτημάτων για την παράδοση μοντέλων χαμηλότερου κόστους.
Το μεγαλύτερο μέρος της αυτοκινητοβιομηχανίας βασίζεται στο νικέλιο και το κοβάλτιο στις μπαταρίες ιόντων λιθίου για την ενίσχυση της απόδοσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ωστόσο, οι προμήθειες και των δύο υλικών είναι περιορισμένες. Το νικέλιο, το οποίο συμβάλλει στην παροχή ισχύος και εμβέλειας, είναι επίσης επιρρεπές στη φωτιά, ένας κίνδυνος για τον οποίο η βιομηχανία δαπανά δισεκατομμύρια για να τον ελέγξει.
Οι υψηλότερες τιμές του νικελίου έχουν επί του παρόντος αντίκτυπο στις κυψέλες των μπαταριών, σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της Tesla, Zach Kirkhorn. Η Tesla χρησιμοποιεί μπαταρίες LFP από την Κίνα, τις οποίες προμηθεύεται από την Contemporary Amperex Technology Co., τον μεγαλύτερο κατασκευαστή μπαταριών στον κόσμο.
Στην Ημέρα Μπαταριών της Tesla τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Elon Musk επισήμανε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να εξετάσει τη χρήση εξαρτημάτων LFP για μοντέλα χαμηλότερου κόστους, μια χημεία με βάση το νικέλιο-μαγγάνιο για αυτοκίνητα μεγάλης εμβέλειας και μια χημεία με υψηλή περιεκτικότητα σε νικέλιο για τα πιο απαιτητικά ως προς τις ενεργειακές ανάγκες, Semi και Cybertruck.