Ο όμιλος Stellantis θα επαναφέρει στη ζωή μερικά από τα πιο διάσημα μοντέλα των εμπορικών σημάτων του για να ηγηθεί της στρατηγικής του για την ηλεκτροκίνηση. Δύο από τα μεγαλύτερα είδωλα που θα επαναφέρει η Stellantis είναι η Lancia Delta και το Opel Manta.
Το πρώτο που θα βγει στην αγορά θα είναι το Manta, το οποίο έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί το 2025. Ενώ το αρχικό μοντέλο, που πωλήθηκε από το 1970 έως το 1988, ήταν ένα κουπέ που προερχόταν από το σεντάν Ascona, η νέα γενιά θα είναι ένα σπορ SUV.
Η στρατηγική της Opel θα είναι παρόμοια με αυτή που ακολούθησε η Ford με το Mustang Mach-E, καθώς θα επιτρέψει στο νέο μοντέλο να συνδεθεί με την εξαιρετική πορεία του προκατόχου του.
Αν και δεν υπάρχουν ακόμη λεπτομέρειες, το νέο Manta-e αναμένεται να τοποθετηθεί πάνω από το μελλοντικό Astra-e στη γκάμα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το τετρακίνητο αυτοκίνητο αναμένεται να τοποθετηθεί στην κατηγορία D, όπου θα πρέπει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Hyundai IONIQ 5 ή το Volkswagen ID.4.
Η Lancia Delta θα φτάσει το 2026, αποτελώντας το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιταλικής εταιρείας μετά το Ypsilon, του οποίου η νέα γενιά έχει προγραμματιστεί για το 2024. Σε αντίθεση με το Manta, το Delta θα διατηρήσει την αρχική του προσέγγιση, παραμένοντας ένα premium compact hatchback.
Αρχικά, τόσο το Manta όσο και το Delta θα βασίζονται στην αρθρωτή πλατφόρμα STLA Medium, σχεδιασμένη για οχήματα μήκους 4,35 έως 5 μέτρων στις κατηγορίες C (compact), D (family) και E (executive). Οι μπαταρίες του θα είναι μεταξύ 87 και 104 kWh, ενώ η μέγιστη αυτονομία του θα είναι 700 km WLTP. Αυτή η αρχιτεκτονική θα είναι διαθέσιμη με δύο τύπους μονάδων ηλεκτροκίνησης: η μία από 170 hp (125 kW) έως 245 hp (180 kW) και η άλλη από 204 hp (150 kW) έως 449 hp (330 kW).