Έχοντας τραβήξει το ενδιαφέρον και την προσοχή πολλών, το ADAC Opel e-Rally Cup κατάφερε να καθιερωθεί στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού συμβάλλοντας, συγχρόνως, ουσιαστικά στο μέλλον των αγώνων ράλι στη Γερμανία.
Το πολυαναμενόμενο πρώτο παγκόσμιο κύπελλο αγώνων ράλι ενιαίου τύπου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενθουσίασε, με πρωταγωνιστή το Opel Corsa-e Rally των 100 kW/136 hp. Νεαρά ταλέντα από έξι διαφορετικές χώρες πρόσφεραν συναρπαστικό θέαμα, αναζητώντας παράλληλα τη διάκριση που θα δώσει ώθηση στην καριέρα τους.
Οι επτά αγώνες – εκ των οποίων οι τρεις στο πλαίσιο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι και των εθνικών αγώνων R70 και αποκορύφωμα την πρεμιέρα στον Τσέχικο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι στο Ζλιν – απέδειξαν την ποιότητα της επαναστατικής ιδέας.
«Δείξαμε ότι ένας θεσμός ράλι με ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να γίνει πραγματικότητα», δήλωσε ο Διευθυντής της Opel Motorsport, Jörg Schrott. «Για να αντιμετωπίσεις τις πολλές προκλήσεις ενός τόσο πρωτοποριακού έργου, χρειάζεται να διαθέτεις καινοτόμο πνεύμα, θάρρος και ισχυρές συνέργειες. Και αυτά τα είχαμε, χάρη στους συνεργάτες μας. Θα ήθελα να αναφερθώ ιδιαίτερα στην ADAC, με την οποία συνεργαζόμαστε με επιτυχία εδώ και πολλά χρόνια καθώς οι άνθρωποί της ήταν πεπεισμένοι για το εγχείρημα από την πρώτη στιγμή. Επίσης συνεργάτες μας από την αρχή είναι οι TotalEnergies και eLoaded. Χωρίς τους ειδικούς της eloaded, οι οποίοι ανέπτυξαν μαζί μας την υποδομή φόρτισης, η υλοποίηση σε επαγγελματικό επίπεδο του ADAC Opel e-Rally Cup δεν θα ήταν δυνατή».
Σε αγωνιστικό επίπεδο, ο οδηγός που ξεχώρισε ήταν ο 26χρονος Γάλλος Laurent Pellier από την Saintéloc Junior Team, ο οποίος τη φετινή σεζόν πανηγύρισε έξι νίκες και έτσι στέφθηκε πρωταθλητής στη σειρά ράλι ενιαίου τύπου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο Pellier δήλωσε: «Ήταν υπέροχο το συναίσθημα της νίκης στον πρώτο αγώνα στο Stemwede και είναι εξίσου υπέροχο να μπορώ τώρα να αποκαλούμαι ο πρώτος πρωταθλητής του ADAC Opel e-Rally Cup. Ενθουσιάστηκα όταν έμαθα για μια τόσο νέα σειρά αγώνων, αλλά οι προσδοκίες μου ξεπεράστηκαν. Οι αγώνες ράλι με ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι λιγότερο συναρπαστικοί από εκείνους με κινητήρες εσωτερικής καύσης, και το απόλαυσα τρομερά».
Στη μάχη για τη δεύτερη θέση στο ADAC Opel e-Rally Cup, ο νεαρός Γερμανός Max Reiter ήταν αυτός που επικράτησε στο τέλος. Μετά τη νίκη του στο ADAC 3-City Rally, ο 21χρονος τερμάτισε τρίτος στον τελικό του AvD Saxony Rally, αφήνοντας πίσω του στην τελική κατάταξη τους αντιπάλους του Timo van der Marel (32, Ολλανδία) και Luca Waldherr (27, Αυστρία). Στο τέλος, τέσσερις οδηγοί από τέσσερις διαφορετικές χώρες κατέλαβαν τις τέσσερις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης.
Το ADAC Opel e-Rally Cup βρήκε αμέσως νέους φίλους – πέραν των κλασικών συμμετοχών – στις τάξεις διακεκριμένων προσκεκλημένων οδηγών, όπως ο αστέρας του WRC, Yohan Rossel, και οι επιτυχημένοι οδηγοί σε αγώνες πίστας Timo Scheider και Lance David Arnold, που επέδειξαν τις ικανότητές τους με το Corsa -e Rally.