Το BMW Group τοποθετήθηκε δημοσίως επί μιας σειράς δημοσιευμάτων ελληνικού site, τα οποία χαρακτηρίζει ως «ανακριβή, αβάσιμα και παραπλανητικά».
Μεταξύ των θεμάτων που θίγει η ελληνική εισαγωγική εταιρία των αυτοκινήτων BMW και MINI υπάρχουν και κάποια που αφορούν σε ηλεκτρικά μοντέλα.
Για το iX3 και την επικείμενη ανανέωσή του, το BMW Group επισημαίνει ότι «η BMW iX3 ακολούθησε το Life Cycle Impulse (ανανέωση/facelift) που είχε προγραμματιστεί για όλα τα μοντέλα της σειράς BMW X3. Το Life Cycle Impulse είναι μία φυσιολογική διαδικασία η οποία εφαρμόζεται από όλους τους διεθνείς κατασκευαστές αυτοκινήτων και ασφαλώς δεν αποτελεί ένδειξη του εάν ένα όχημα τα “πηγαίνει καλά” ή όχι».
Αναφορικά με δημοσίευμα που εμφανίζει τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών BMW ως… δυσαρεστημένους, η απάντηση είναι πως «η μεγάλη πλειοψηφία των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκίνητων BMW είναι πολύ ικανοποιημένοι με αυτά, σύμφωνα με τις πολλές θετικές κριτικές που καταχωρήθηκαν στην ίδια ακριβώς πηγή (https://www.carbuyer.co.uk/bmw/i3/owner-reviews) που επικαλέστηκε ο συντάκτης του παραπάνω άρθρου. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν πολλές κριτικές με 4 και 5 αστέρια υπέρ της αξιοπιστίας, απόδοσης και λειτουργικού κόστους του BMW i3 από πολλούς ιδιοκτήτες. Δυστυχώς οι θετικές κριτικές έχουν ξεκάθαρα και χωρίς καμία αντικειμενικότητα αγνοηθεί, ενώ οι λιγοστές αρνητικές έχουν υιοθετηθεί από τον συντάκτη του άρθρου».