Την άνοιξη του 2024, η Renault θα λανσάρει το 5 E-TECH Electric , ένα όχημα με ρετρό σχεδίαση εμπνευσμένη από το μυθικό R5 των δεκαετιών του ’70 και του ’80.

Με αυτό το μοντέλο, η γαλλική εταιρεία θα προσπαθήσει να κάνει πιο προσιτή την ηλεκτρική κινητικότητα στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς θα έχει τιμή εκκίνησης περίπου 20.000 ευρώ.

Αρχικά, το νέο Renault 5 θα είναι διαθέσιμο με δύο μπαταρίες: μια 42 kWh και μια 52 kWh . Ο ηλεκτροκινητήρας του, ο οποίος θα παράγεται στο γαλλικό εργοστάσιο Cléon, θα αποδίδει 136 ίππους (100 kW).

Η μέγιστη αυτονομία της πιο ισχυρής έκδοσης θα είναι περίπου 400 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, ενώ η μέγιστη ισχύς φόρτισης θα είναι 130 kW σε συνεχές ρεύμα.

Ωστόσο, πάνω από αυτές τις δύο εκδόσεις θα βρίσκεται ένα πιο εντυπωσιακό σε επιδόσεις μοντέλο: το 5 Alpine.

Η Alpine είναι η σπορ μάρκα της Renault , η οποία θα ηλεκτροδοτηθεί πλήρως μεταξύ 2024 και 2026 χάρη στο λανσάρισμα μιας σειράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα επικεντρωθούν στην οδηγική απόλαυση.

Έτσι, στο τέλος του 2024 θα φτάσει το 5 Alpine, το οποίο θα ακολουθήσει το 2025 ένα crossover που θα προέρχεται από το Nissan Ariya. Η ναυαρχίδα της νορμανδικής εταιρείας θα είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που θα αναπτυχθεί από κοινού με τη Lotus , το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2026 με στόχο να αντικαταστήσει το A110 berlinette , το μοναδικό αυτοκίνητο που πωλείται σήμερα από την εταιρεία.

Το 5 Alpine θα είναι πολύ διαφορετικό από το κανονικό Renault 5: αν και θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα (CMF-BEV), θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα 218 ίππων (160 kW) από το Megane E-TECH Electric. Επομένως, μιλάμε για ένα hot hatch, καθώς θα έχει ισχύ παρόμοια με αυτή του Clio IV RS Trophy (220 hp).

Μετά την ακύρωση του Peugeot e-208 PSE λόγω της κρίσης των ημιαγωγών, ο κύριος αντίπαλος του Renault 5 Alpine θα είναι η έκδοση παραγωγής του CUPRA UrbanRebel.

Αυτό το μοντέλο, το οποίο θα αντικαταστήσει το δημοφιλές SEAT Ibiza, θα απολαμβάνει μια παραλλαγή VZ υψηλής απόδοσης που θα μπορούσε να ξεπεράσει ακόμη και τη γαλλική πρόταση, φτάνοντας τους 234 ίππους (172 kW).

Share: