Η κινέζικη GAC Aion αύξησε τη μέγιστη αυτονομία του ηλεκτρικού SUV LX σε πάνω από 1.000 χιλιόμετρα. Βέβαια η μέτρηση έγινε με το ξεπερασμένο πρότυπο NEDC, όπου συνηθίζεται στην Κίνα.

Το βελτιωμένο ηλεκτρικό όχημα αναμένεται μάλιστα να κάνει το ντεμπούτο του στην κινεζική αγορά μέσα στους επόμενους μήνες.

Η νέα παραλλαγή του Aion LX Plus, η οποία κατεχωρήθη από το Κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής (MIIT), έχει για την ακρίβεια αυτονομία που αγγίζει τα 1.008 χιλιόμετρα!

Η αυτονομία αυτή έγινε εφικτή κυρίως χάρη σε μια μπαταρία χωρητικότητας 144,4 kWh με ενεργειακή πυκνότητα 205 Wh/kg.

Τα στοιχεία των ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται στη σύνθεσή της βασίζονται σε μια κάθοδο NMC σε συνδυασμό με μια άνοδο που περιέχει πυρίτιο.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται λέγεται ότι καταφέρνει να κάνει τις μπαταρίες ελαφρύτερες και μικρότερες ενώ βελτιώνει την ενεργειακή τους πυκνότητα, την ισχύ και την απόδοση τους σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Η προσέγγιση περιγράφεται ως «τεχνολογία σπόγγου πυριτίου», δηλαδή η άνοδος που περιέχει πυρίτιο υποτίθεται ότι είναι τόσο μαλακή, όσο ένα σφουγγάρι.

Η GAC λέγεται ότι εργάζεται πάνω σε αυτό το concept εδώ και 15 χρόνια. Η αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα μπορεί να μειώσει το μέγεθος της μονάδας της μπαταρίας κατά 20% και το βάρος κατά 14%.

Στην περίπτωση του Aion LX, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα καταφέρει να αυξήσει την εμβέλεια από 650 σε 1000 χιλιόμετρα με τον ίδιο όγκο μπαταρίας.

Η GAC Aion είχε αποκαλύψει το συγκεκριμένο ηλεκτρικό SUV στα τέλη του 2019 αν και τότε περιείχε ακόμα κυψέλες CATL και μπαταρία με αυτονομία έως 93 kWh σε συνδυασμό με ένα σύστημα τετρακίνησης 300 kW (για την κορυφαία του έκδοση).

Το Aion LX Plus αναμένεται να παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Guangzhou στις 19 Νοεμβρίου.

Η τιμή δεν έχει ακόμη δημοσιοποιηθεί. Το εύρος τιμών για το Aion LX ξεκινά από 229.600 και φτάνει τα 349.600 γιουάν, που ισοδυναμούν με 31.130 έως 47.400 ευρώ.

Η καταχώρηση του Aion LX Plus στο κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής δείχνει ότι η κυκλοφορία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Κίνα βρίσκεται προ των πυλών.

Εκτός από το Aion LX ως ηλεκτρικό SUV, η GAC έχει παρουσιάσει το Aion S και ως ηλεκτρική λιμουζίνα, καθώς και τα Aion Y και Aion V ως περαιτέρω ηλεκτρικά SUV της σειρά Aion. Το τελευταίο θα έχει επίσης αυτονομία 1000 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το NEDC.

Share: