Η Lancia Delta Integrale επιστρέφει ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross το 2022. Η ομάδα της GCK του Γάλλου οδηγού rallycross και κασκαντέρ, Guerlain Chicherit, ανέπτυξε μια Lancia Delta Evo-e με την οποία σκοπεύει να αγωνιστεί στην επερχόμενη σεζόν.
Τουλάχιστον με το σύστημα ηλεκτρικής κίνησης, δεν χρειάστηκε πολλή εργασία ανάπτυξης: Στο WRX θα χρησιμοποιηθεί μία μονάδα κίνησης με ισχύ 500 kW (680 ίπποι), η οποία θα παρέχεται από την Kreisel Electric. Τελικά, σε ποιό αμάξωμα θα τοποθετηθεί είναι δευτερεύον – αλλά υπάρχει κάποια ελευθερία για τους προγραμματιστές όσον αφορά στο πλαίσιο.
Το γεγονός ότι η ομάδα GCK αποφάσισε να εξελίξει ένα όχημα που αυτή τη στιγμή δεν είναι καν διαθέσιμο στην αγορά, οφείλεται στην ιστορία της Delta Integrale στα ράλι. Η Lancia κέρδισε πέντε φορές τον τίτλο των κατασκευαστών και τρεις τον τίτλο οδηγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μεταξύ 1988 και 1992 με οδηγούς τον Γιούχα Κάνκουνεν και τον Μίκι Μπιαζιόν.
«Είναι το κατ’ εξοχήν αυτοκίνητο ράλι – χωρίς αμφιβολία το πιο απίστευτο της εποχής του – και ένα που παραμένει εξαιρετικά δημοφιλές μέχρι σήμερα», λέει ο ιδρυτής της ομάδας στην ανακοίνωση της FIA. «Η μορφή του αγώνα προσφέρεται τέλεια για ένα από τα πιο συναρπαστικά αθλητικά θεάματα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι στιγμής, και επιλέξαμε τη Lancia Delta Integrale γιατί είναι ένα όχημα που μας έκανε όλους να ονειρευόμαστε».
Επειδή πρόκειται για ένα πρότζεκτ της GCK, η Delta Integrale δεν είναι επίσημος πρόδρομος ενός επίσημου μοντέλου της Lancia. Ένα τέτοιο όχημα είχε ανακοινωθεί από τον CEO της Lancia, Luca Napolitano, τον Οκτώβριο. «Θα επιστρέψει και θα είναι μια αληθινή Delta – ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο, ένα μανιφέστο προόδου και τεχνολογίας, και προφανώς θα είναι ηλεκτρικό», είπε ο Ναπολιτάνο σε συνέντευξή του. Στη συνέχεια, τα μέσα ενημέρωσης υπέθεσαν ότι το συμπαγές αυτοκίνητο θα μπορούσε να βασίζεται στη μεσαία πλατφόρμα STLA του Ομίλου Stellantis. Αυτή η πλατφόρμα επιτρέπει κίνηση στους εμπρός, πίσω και όλους τους τροχούς, καθώς και αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα.
Δεν είναι ακόμη γνωστό πόσα αυτοκίνητα σκοπεύει να χρησιμοποιήσει η GCK. Οι οδηγοί επίσης δεν έχουν ανακοινωθεί ή επιβεβαιωθεί δημόσια.
Ακριβώς πριν από ένα χρόνο, η GCK Motorsport ανακοίνωσε επίσης ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο για το Ράλι Ντακάρ. Δεν υπήρχε ενημέρωση για το όχημα που ονομάζεται e-Blast 1 όταν ανακοινώθηκε το Delta Integrale.