Η Jaguar κάνει ένα διάλειμμα από την παρουσίαση νέων προϊόντων μέχρι το 2025 και επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της στην ανάπτυξη μιας νέας γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων, αναφέρει η γαλλική Le Monde.
Η στρατηγική “Reimagine” της αυτοκινητοβιομηχανίας, που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος, θα δει την Jaguar να ανεβαίνει στην αγορά, καθώς προσπαθεί να ολοκληρώσει τόσο τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση όσο και την αλλαγή κατηγορίας. Δεν αρκείται πλέον στο να ανταγωνίζεται τις Audi, BMW και Mercedes, η βρετανική μάρκα θέλει να αποτελέσει το αντίπαλον δέος και της Bentley.
Μέχρι τότε, η Jaguar φέρεται να στηρίζεται εξ ολοκλήρου στην υπάρχουσα γκάμα οχημάτων της και θα απλοποιήσει τις προσφορές κινητήρων και εξοπλισμού. Με μεγάλο μέρος της γκάμας να έχει ενημερωθεί πρόσφατα, φαίνεται ότι ελπίζει ότι μπορεί να στηριχτεί για τα επόμενα τρία χρόνια.
Η Le Monde αναφέρει ότι κανένα εργοστάσιο δεν θα κλείσει σε αυτό το διάστημα, αλλά το εργατικό δυναμικό ίσως χρειαστεί να συρρικνωθεί.
Σίγουρα, η στρατηγική “Reimagine” της Jaguar θα είναι δραματική. Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της θα αποτελείται από δύο crossover και ένα δίθυρο κουπέ. Το φθηνότερο προσφερόμενο όχημα θα ξεκινά από σχεδόν 100.000 λίρες και όλα θα προσφέρουν “σύγχρονη πολυτέλεια”.
Η στρατηγική, η οποία καθορίζεται από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της JLR, Thierry Bollore, έχει ήδη οδηγήσει σε αρκετές δραματικές αποφάσεις. Από την άφιξή του, ο Bollore έχει ήδη περικόψει δύο μεσαίου μεγέθους crossover που είχαν προγραμματιστεί για την Jaguar και τη Land Rover, ακύρωσε την τελευταία στιγμή τη νέα XJ και η JLR δήλωσε ότι επρόκειτο να περικόψει 2.000 θέσεις εργασίας κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.
Ενώ η στροφή της Jaguar προς τα ηλεκτρικά οχήματα και η μετακίνησή της προς τα πάνω μπορεί να φαίνεται λογική, συμβαδίζει με την ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία. Και αυτό μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερο ανταγωνισμό όταν τα οχήματά της φτάσουν στην αγορά.