Τις τελευταίες εβδομάδες η Volkswagen κυκλοφορεί μια ενημερωμένη έκδοση λογισμικού για την οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID. Μια σημαντική αναβάθμιση που θα επιτρέψει στα μοντέλα με μπαταρία 77 kWh να επιτύχουν σημαντικές βελτιώσεις στις δυνατότητες ταχείας φόρτισης.

Αυτή η ενημέρωση θα αποστέλλεται στα οχήματα ασύρματα, ώστε να μην χρειάζεται να επισκεφθούν μια αντιπροσωπεία για να την ολοκληρώσουν. Μια νέα έκδοση που θα βελτιώσει σημαντικά την ικανότητα φόρτισης των ID.3, ID.4 και ID.5 με την μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας, η οποία θα μπορεί να φτάσει από τα 125 kW στα 135 kW. Η βελτίωση αυτή θα επεκταθεί και σε άλλα μοντέλα MEB του Ομίλου Volkswagen, όπως το Skoda Enyaq IV.

Ο Γερμανός κατασκευαστής επιβεβαίωσε επίσης ότι θα εφαρμόσει ένα νέο σύστημα ασφαλείας, το οποίο θα ελέγχει την ισχύ όταν το SOC της μπαταρίας φτάσει το 80%. Αυτό αποσκοπεί στην παράταση της διάρκειας ζωής των μπαταριών.

Από την πλευρά του, το Volkswagen ID.5 GTX θα δει τον αριθμό ισχύος του να αυξάνεται ακόμη περισσότερο σε πάνω από 150 kW (φημολογείται ότι θα μπορούσε να φτάσει τα 162 kW). Αυτό θα του επιτρέψει να βελτιώσει περαιτέρω τους χρόνους φόρτισης σε σταθμό ταχείας φόρτισης.

Η Volkswagen επιβεβαίωσε επίσης ότι θα προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα πρόσβασης σε τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης για τους κατόχους μοντέλων ID με μπαταρίες 77kWh. Γνωστό και ως V2G, αυτό επιτρέπει στα αυτοκίνητα που συνδέονται μέσω οικιακών φορτιστών με δυνατότητα αμφίδρομης τροφοδότησης της πλεονάζουσας ηλεκτρικής ενέργειας πίσω στο δίκτυο, ώστε να συμβάλλει στην εξομάλυνση της ζήτησης αιχμής σε περιόδους αιχμής της ενεργειακής ζήτησης. Όλα αυτά έναντι αμοιβής που θα καθοριστεί.

Επιπλέον, η τεχνολογία αυτή επιτρέπει επίσης στους ιδιοκτήτες σπιτιού που έχουν φωτοβολταϊκή εγκατάσταση στα σπίτια τους να αποθηκεύουν το πλεόνασμα στις μπαταρίες του αυτοκινήτου τους, το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν αργότερα, όταν δεν έχουν υποστήριξη από την ηλιακή εγκατάσταση και να καλύψουν τις ανάγκες του σπιτιού (V2H), μειώνοντας έτσι την κατανάλωση από το δίκτυο και εξοικονομώντας το υψηλό κόστος μιας εφεδρικής μπαταρίας.

Για το σκοπό αυτό, η Volkswagen θα ενεργοποιήσει το σύστημα επίσης ασύρματα, αλλά ο πελάτης θα χρειαστεί όχι μόνο έναν φορτιστή με δυνατότητα V2G, αλλά και ένα νέο σύστημα διαχείρισης ενέργειας στο σπίτι.

Share: