Σύμφωνα με τον τρέχοντα προγραμματισμό, η Audi θέλει να επενδύσει 18 δισ. ευρώ μόνο στην ηλεκτροκίνηση από το 2022 έως το 2026. Στον τελευταίο προγραμματισμό πριν από ένα χρόνο, η Audi είχε θέσει την επένδυση στην ηλεκτροκίνηση για τα έτη 2021 έως 2025 στα 15 δισ. ευρώ.

Η εταιρεία από το Ingolstadt ολοκληρώνει πάντα τον κύκλο προγραμματισμού της λίγο μετά το VW Group. Την περασμένη εβδομάδα , η εταιρεία από το Wolfsburg αποφάσισε να επενδύσει 89 δισεκατομμύρια ευρώ σε μελλοντικές τεχνολογίες όπως η ηλεκτροκίνηση και η ψηφιοποίηση. Για πρώτη φορά, αυτές οι μελλοντικές τεχνολογίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ των συνολικών επενδύσεων στον όμιλο.

Η άμεση σύγκριση με την Audi είναι δύσκολη. Ενώ ο Όμιλος είχε συνοψίσει τις μελλοντικές τεχνολογίες, η Audi τονίζει τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση και τον υβριδισμό με τα 18 δισεκατομμύρια ευρώ – χωρίς την ψηφιοποίηση. Με 37 δισεκατομμύρια ευρώ σε συνολικές επενδύσεις μέχρι το 2026, η ηλεκτροκίνηση αντιπροσωπεύει το 48%.

Στο δρόμο προς το ηλεκτρικό μέλλον – ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης θα πωληθεί το 2033 – Η Audi έχει εκδώσει έναν νέο ενδιάμεσο στόχο. Μέχρι το 2025, η εταιρεία θέλει να έχει στη γκάμα της περισσότερα από 20 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Εδώ, ωστόσο, πρέπει να ληφθεί υπόψη η συνήθης μέθοδος καταμέτρησης των αυτοκινητοβιομηχανιών. Το Q4 e-tron και το Q4 e-tron Sportback υπολογίζονται ως ανεξάρτητα μοντέλα, όπως και το Audi e-tron GT και το Audi RS e-tron GT.

«Ο τρέχων γύρος σχεδιασμού αντανακλά την επιταχυνόμενη μελλοντική μας τροχιά. Με βάση αυτόν τον επενδυτικό σχεδιασμό, το επίκεντρο των προκαταβολών μας μέχρι το 2026 είναι ξεκάθαρα η συνεπής εφαρμογή του οδικού χάρτη με μια ολοκληρωμένη επίθεση προϊόντων πλήρως και μερικώς ηλεκτρικών μοντέλων», λέει ο Jürgen Rittersberger, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για Οικονομικά και Νομικά θέματα.

«Ο ρυθμός αλλαγής στην κοινωνία μας αυξάνεται ραγδαία», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Markus Duesmann. «Για αυτόν τον λόγο, επιταχύνουμε τη μετατροπή μας σε κλιματικά ουδέτερη κινητικότητα. Για εμάς, ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο είναι ξεκάθαρα θέμα προσέγγισης και ευθύνης».

Στη δήλωση, η Audi αναφέρει επίσης τις αυξανόμενες επενδύσεις της σε υποδομές φόρτισης. Για παράδειγμα, αναφέρεται στην επέκταση του δικτύου Ionity από 1.500 σε 7.000 σημεία HPC έως το 2025. Υπάρχει επίσης μια ενημέρωση για το Audi Charging Hub στη Νυρεμβέργη. Η πιλοτική τοποθεσία έχει προγραμματιστεί να ανοίξει στις 23 Δεκεμβρίου.

Share: