Η NIO επιβεβαίωσε ότι το 2022 θα επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων και τεχνικών υπηρεσιών του στη Γερμανία, τις Κάτω Χώρες, τη Δανία και τη Σουηδία. Οι τοποθεσίες αυτές θα επεκταθούν σε 25 χώρες έως το 2025.
Μια άλλη από τις πτυχές στις οποίες στοιχηματίζει πιο έντονα, και πρακτικά μόνη της, είναι η αντικατάσταση της μπαταρίας. Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους πελάτες της μάρκας να χρησιμοποιούν σταθμούς όπου μπορούν να ανακτήσουν την αυτονομία τους μέσα σε λίγα λεπτά αλλάζοντας την μπαταρία τους, σε ένα δίκτυο που μέχρι το τέλος του 2022 θα αποτελείται από 1.300 σταθμούς, τόσο στην Κίνα όσο και στην Ευρώπη.
Υπάρχουν πολλά gadgets και αξιοπερίεργα που θα φέρει μαζί του αυτό το μοντέλο, όπως γυαλιά εικονικής πραγματικότητας, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προσομοίωση μιας τεράστιας οθόνης 201 ιντσών σε απόσταση 6 μέτρων.
Αλλά ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια της παρουσίασης ήταν αναμφίβολα το νέο μέλος της οικογένειας. Το NIO ET5. Ένα συμπαγές σεντάν που ξεχωρίζει για την προσεκτικά σχεδιασμένη και ισορροπημένη προσφορά του σε θέματα όπως η σπορτίφ, η αυτονομία και η τιμή.
Το ET5 θα διαθέτει στοιχεία όπως ένα καινοτόμο σύστημα ηλεκτρικής πόρτας αναρρόφησης χωρίς πλαίσιο. Δεν γνωρίζουμε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με αυτό, αλλά φαίνεται ότι θα παρέχει ανέπαφη πρόσβαση. Θα διαθέτει επίσης ένα προηγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης, εξοπλισμένο με έναν αισθητήρα LIDAR τελευταίας τεχνολογίας, ο οποίος θα του επιτρέψει να επιτύχει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3.
Αυτό θα καταστεί δυνατό εν μέρει χάρη στην ανάπτυξη καμερών υψηλής ανάλυσης και του ισχυρού υπολογιστή ADAM της Nvidia, ο οποίος θα διαχειρίζεται την πλημμύρα πληροφοριών από κάμερες και αισθητήρες. Ένας υπολογιστής με ταχύτητα 240 teraflops ανά δευτερόλεπτο και ικανός να διαχειρίζεται έως και 8 gigabytes δεδομένων που παράγονται από τους αισθητήρες του οχήματος κάθε δευτερόλεπτο.
Θα αναπτύξει σταδιακά τις δυνατότητές του και θα τις προσαρμόσει στην εξελισσόμενη νομοθεσία, ώστε μεσοπρόθεσμα να προσφέρει αυτόνομη και ασφαλή οδήγηση σε σενάρια όπως δρόμοι, αστικές περιοχές, χώροι στάθμευσης και θα του επιτρέψει ακόμη και την αυτόνομη πρόσβαση σε σταθμούς αλλαγής μπαταριών. Οι πλήρεις λειτουργίες του NAD θα υλοποιηθούν σταδιακά μετά την επικύρωση της ανάπτυξης και θα είναι διαθέσιμες στους χρήστες μέσω μηνιαίας συνδρομής 95 ευρώ το μήνα, την οποία ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει πότε θα ενεργοποιήσει ή θα απενεργοποιήσει.
Θα είναι επίσης εξοπλισμένο με σύστημα ήχου Dolby Atmos 7.1.4 που θα μας επιτρέψει να μετατρέψουμε το εσωτερικό του οχήματος σε κινηματογράφο όταν περιμένουμε για παράδειγμα σε ένα σταθμό φόρτωσης.
Το NIO ET5 θα διαθέτει ένα ισχυρό σύστημα πρόωσης ικανό να το επιταχύνει στα 100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα, φρένα με 4 έμβολα που μειώνουν το φρενάρισμα από τα 100 km/h στα 0 σε 33 μέτρα, και όλα αυτά με ένα αεροδυναμικό αμάξωμα με συντελεστή μόλις 0,24 Cx.
Το ET5 θα είναι διαθέσιμο με έως και τρεις συστοιχίες μπαταριών. Ένα εισαγωγικό πακέτο 75 kWh με αυτονομία 550 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον νέο κινεζικό κύκλο CLTC, μια δεύτερη επιλογή με πακέτο 100 kWh που παρέχει πιστοποιημένη αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων, ενώ το κορυφαίο μοντέλο θα διαθέτει πακέτο μπαταρίας 150 kWh, αρκετό για να επιτύχει αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων.
Η τιμολόγηση είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο αναμενόμενα τμήματα όταν μιλάμε για ένα κινεζικό μοντέλο. Στην περίπτωση του ET5 η τιμή του αναμένεται να ξεκινά από τις 45.500 ευρώ πριν από τις δημόσιες επιδοτήσεις, ενώ όσοι επιλέξουν το σύστημα ενοικίασης μπαταριών, το οποίο θα τους δίνει πρόσβαση σε σταθμούς αλλαγής μπαταριών, θα κοστίζει 36.000 ευρώ.
Το μοντέλο έχει ήδη ξεκινήσει σήμερα τις πωλήσεις στην Κίνα και αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2022.