Η Volkswagen αποκάλυψε τα σχέδια για μια έκδοση GTX με μεγάλη γκάμα για κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο που παράγει, συμπεριλαμβανομένου του συμπαγούς ID. Life
Το ηλεκτρικό SUV Volkswagen ID. Life προσφέρεται ως μοντέλο GTX με έμφαση στις επιδόσεις. Η ίδια η Volkswagen έχει αφήσει να εννοηθεί ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να βγει στην παραγωγή.
Ένα Volkswagen ID. Life GTX μοντέλο θα βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας. Θα έχει ελαφρώς πιο σπορ σχεδίαση, περισσότερη ισχύ και βελτιώσεις στην ανάρτηση για να βελτιώσει τις επιδόσεις.
Το ID. Life είναι πιθανό να είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της VW, που θα κάθεται κάτω από το Volkswagen ID.3 hatchback. Θα έχει περίπου το μέγεθος του Volkswagen Polo, αλλά με crossover στυλ και περισσότερους εσωτερικούς χώρους.
Με στόχο τους νεότερους αγοραστές, το ID. Life concept διέθετε μια οροφή με φερμουάρ από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια και χρώμα που χρησιμοποιεί κομμάτια ξύλου.
Ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της VW, Klaus Zellmer, δήλωσε πως «το GTX, μακροπρόθεσμα, είναι κάτι που θέλουμε για κάθε μοντέλο. Έτσι, το GTX είναι επίσης κάτι που θέλουμε να έχουμε, ενδεχομένως, για το ID. Life».
Ερωτηθείς αν το GTX θα μπορούσε να γίνει ταχύτερο από τα μικρότερα μοντέλα μόνο με βελτιώσεις στο λογισμικό, ο Zellmer πρόσθεσε: «Θα πρέπει να δούμε αν η τεχνολογία της μπαταρίας θα είναι σε θέση να εκπληρώσει την υπόσχεση απόδοσης του GTX. Αν το κάνει, τότε θα παραμείνουμε με περιορισμένες εκδόσεις. Αν όχι, τότε θα πρέπει να προσαρμοστούμε ανάλογα, με μεγαλύτερη μπαταρία και διαφορετικό κινητήρα».
Στα Volkswagen ID.4 GTX και ID.5 GTX, ο υπολογιστής του αυτοκινήτου μπορεί να ανακατανέμει την ισχύ σε διαφορετικούς τροχούς για να βελτιώσει την ικανότητα οδήγησης στις στροφές. Δεν είναι ακόμη γνωστό αν το ID. Life GTX θα αποκτήσει και αυτό το χαρακτηριστικό.
Το στάνταρ ID. Life concept είχε θεωρητική αυτονομία 400 χιλιομέτρων, αλλά αν το GTX θα είναι πιο ισχυρό και πιθανότατα θια έχει μικρότερη αυτονομία.