Ο Όμιλος Stellantis συνεχίζει τη δέσμευσή του για τη μετάβαση στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, επιβεβαιώνοντας ότι η νέα γενιά της ναυαρχίδας της μάρκας Opel, το Insignia, θα έρθει σε δύο χρόνια, με νέα σχεδίαση και την προσθήκη μιας ηλεκτρικής και μιας plug-in υβριδικής έκδοσης.

Το σημερινό Insignia λανσαρίστηκε όταν η Opel ανήκε ακόμη στη General Motors. Το 2017, η γερμανική μάρκα έγινε μέρος του γαλλικού ομίλου PSA, ο οποίος φέτος συγχωνεύτηκε με τη Fiat Chrysler για να σχηματίσει τον όμιλο Stellantis.

Το Insignia βασίζεται στην πλατφόρμα E2 της General Motors. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου, η νέα γενιά του σεντάν θα μοιράζεται την πλατφόρμα EMP2 που ανέπτυξε η PSA με τα μοντέλα Peugeot 508, DS 9 και Citroën C5 X.

Η μπαταρία αναμένεται να έχει χωρητικότητα τουλάχιστον 18 kWh, η οποία θα του επιτρέπει να διανύει περίπου 80 χιλιόμετρα ανά φόρτιση σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Οπτικά, το επόμενο Insignia πιθανότατα θα διαθέτει τη νέα σχεδίαση της μάρκας, όπως το νέο Astra και το crossover Mokka, όπου μπορούμε να δούμε στοιχεία όπως τα λεπτά φωτιστικά σώματα με πιο επιθετική εμφάνιση και τα βυθιζόμενα φωτιστικά σώματα σε σχήμα L.

Το Insignia τρίτης γενιάς θα διατίθεται επίσης σε έκδοση estate, καθιστώντας το ένα από τα λίγα μοντέλα της κατηγορίας του με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και αυτή η διαμόρφωση είναι σχεδιασμένη για οικογένειες που δεν θέλουν να ακολουθήσουν την τάση των SUV.

Από την πλευρά της, η ηλεκτρική έκδοση δεν έχει ακόμη διαρρεύσει. Αναμένεται όμως ότι η Opel θα επιλέξει τουλάχιστον ένα σύστημα ισχύος 200-300 kW και μια βασική μπαταρία 75 kWh μικτή, 65 kWh ωφέλιμη, η οποία θα του επιτρέψει να επιτύχει μια ομολογούμενη μέση αυτονομία τουλάχιστον 400 χιλιομέτρων.

Είναι επίσης πιθανό ότι η Stellantis θα εκμεταλλευτεί αυτή την πλατφόρμα για να παρουσιάσει τη μελλοντική της μπαταρία στερεού ηλεκτρολύτη, η οποία θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Large, επιτρέποντας την εγκατάσταση μιας χρήσιμης μπαταρίας 100 kWh με εμβέλεια άνω των 600 χιλιομέτρων.

Το ζήτημα της τιμής μένει να φανεί. Τα στελέχη της Stellantis ανέφεραν πρόσφατα ότι το ηλεκτρικό Insignia δεν θα πρέπει να είναι ακριβότερο από τη βενζινοκίνητη έκδοση. Κάτι που θα πρέπει να το βάλει κάτω από τα 50.000 ευρώ, αν δεν θέλει να μπει στη μάχη με πολύ πιο καθιερωμένα μοντέλα στην αγορά.

Share: