Λίγο μετά τα μισά του εφετινού Ράλλυ Ντακάρ, εντυπωσιακός είναι ήδη ο απολογισμός για την Audi και το RS Q e-tron. Τους Carlos Sainz/Lucas Cruz μιμήθηκαν οι Mattias Ekström/Emil Bergkvist, κατακτώντας τη νίκη στην 8η ειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους 395 χιλιομέτρων, από το Al Dawadimi στο Wadi Ad Dawasir. Μάλιστα, στη δεύτερη θέση στην ίδια ειδική, τερμάτισαν οι Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger ενώ στην τέταρτη θέση ακολούθησε το ισπανικό δίδυμο. Μέχρι και την 9η ειδική διαδρομή, τα πληρώματα με το Audi RS Q e-tron έχουν κατακτήσει δύο πρώτες θέσεις ενώ έχουν βρεθεί στο βάθρο συνολικά εννέα φορές! Το σημαντικότερο, τα πολύπλοκα ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα των RS Q e-tron έχουν λειτουργήσει άψογα και με πλήρη αξιοπιστία, ενώ οι όποιες καθυστερήσεις έχουν προκύψει αποκλειστικά από μηχανολογικής φύσης θέματα.
Ο Oliver Hoffmann, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi για την Τεχνική Ανάπτυξη δηλώνει ήδη εντυπωσιασμένος από το επίτευγμα. «Η ομάδα μας ανέπτυξε το Audi RS Q e-tron, το πιο περίπλοκο όχημα στην ιστορία της Audi Motorsport από λευκό φύλλο χαρτιού μέχρι την έρημο, σε μόλις 12 μήνες. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει αποδειχθεί ανταγωνιστικό από τα πρώτα χιλιόμετρα. Σημειώσαμε την πρώτη μας νίκη επιτυγχάνοντας μέση ωριαία ταχύτητα 138 χλμ./ώρα ενώ η κίνηση του Stefan να βοηθήσει τον Carlos στην αλλαγή των αμορτισέρ στην 7η και 8η ειδική, ήταν μία κορυφαία εκδήλωση αθλητικού πνεύματος.»
Ο Stefan Dreyer, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Audi Sport, δήλωσε: «Μας έχει εκπλήξει το γεγονός ότι οι μόνες αναποδιές μέχρι στιγμής σχετίζονται με συμβατικά μηχανολογικά συστήματα, όπως η ανάρτηση. Είναι εντυπωσιακό πως το καινοτόμο ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα με μετατροπέα ενέργειας έχει λειτουργήσει άψογα. Ο στόχος παραμένει, να φτάσουμε στον τερματισμό και με τα τρία αυτοκίνητα».
Μετά από περισσότερα από 8.000 χιλιόμετρα, οι συμμετέχοντες θα φτάσουν στον τερματισμό του ράλλυ στην Τζέντα, πόλη-λιμάνι της Ερυθράς Θάλασσας, την Παρασκευή 14 Ιανουαρίου.