Η MINI παρέδωσε 302.144 οχήματα την περσινή χρονιά, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 3,3% σε σύγκριση με το 2020 παρά την κρίση των ημιαγωγών.

Περίπου το 17% από αυτά ήταν ηλεκτροκίνητα. Πάνω από ένα στους δέκα πελάτες MINI επέλεξε το αμιγώς ηλεκτρικό MINI: το MINI Cooper SE (34.851 μονάδες). Το MINI Electric είναι το μοντέλο της οικογένειας MINI με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων και λειτούργησε ως κινητήρια δύναμη για τη μάρκα το 2021, πετυχαίνοντας αύξηση 98,2%.

Με μία προγραμματισμένη επανευθυγράμμιση της γκάμας μοντέλων, επέκταση της δυναμικότητας παραγωγής και ανάπτυξη νέων target groups και αγορών, η στρατηγική MINI θα παραμείνει επικεντρωμένη στην επιτυχή κερδοφόρα ανάπτυξη στο μέλλον.

Share: