Η BMW δεν θα επεκτείνει τη δική της παραγωγή κυψελών μπαταρίας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι να αναπτυχθεί περαιτέρω η τεχνολογία, δήλωσε η γερμανική εταιρεία, υιοθετώντας μια πιο προσεκτική προσέγγιση από ορισμένους ανταγωνιστές της, παρά το ρεκόρ πωλήσεων της μάρκας το 2021.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ήταν επίσης αισιόδοξη σχετικά με την επίτευξη του ανώτερου άκρου της εκτίμησής της για περιθώριο κέρδους 9,5%-10,5% για το 2021, αγοράζει επί του παρόντος κυψέλες μπαταριών από τις CATL, Samsung και Northvolt μεταξύ άλλων, αλλά κατασκευάζει το δικό της πιλοτικό εργοστάσιο.
«Έχουμε εξασφαλίσει πολύ καλά τις ανάγκες μας για τα επόμενα χρόνια με τους συνεργάτες που έχουμε», δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών Nicolas Peter, προσθέτοντας ότι η BMW δεν θα βιαστεί να επεκτείνει τη δική της παραγωγή κυψελών.
«Δεν βρισκόμαστε ακόμη στο σημείο όπου μπορούμε να πούμε ποια τεχνολογία θα μας συνοδεύει για τα επόμενα 10-15 χρόνια. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να επενδύουμε πολλούς πόρους με παγκόσμιους συνεργάτες στην ανάπτυξη κυψελών μπαταριών» τόνισε.
Ο επικεφαλής του εργοστασιακού συμβουλίου Manfred Schoch έχει πιέσει την BMW να αυξήσει την παραγωγή μπαταριών για να εξασφαλίσει τον εφοδιασμό και να δημιουργήσει θέσεις εργασίας.
Οι γερμανικές ανταγωνίστριες Volkswagen και Daimler έχουν και οι δύο άμεσες συμμετοχές σε κατασκευαστές κυψελών μπαταριών.
Η Daimler, η οποία κατέχει το 33% της Automotive Cells Company, δήλωσε τον Ιούλιο ότι σχεδιάζει να κατασκευάσει οκτώ γιγαντοεργοστάσια για την παραγωγή κυψελών μπαταριών με συνεργάτες.
Η Volkswagen σχεδιάζει να κατασκευάσει έξι εργοστάσια κυψελών στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας με εταίρους όπως η κινεζική Gotion High-Tech και η Northvolt, στην οποία κατέχει ποσοστό 20%.
Η BMW εργάζεται για την κατασκευή εργοστασίων συναρμολόγησης μπαταριών σε κάθε εργοστάσιο, αλλά θα βασίζεται σε συνεργάτες για τις κυψέλες, δήλωσε ο Peter.