Η Yamaha επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της με οχήματα που κινούνται με την Gogoro με το νέο ηλεκτρικό σκούτερ EMF. Το Yamaha EMF προστίθεται στο υπάρχον EC-05 που κυκλοφόρησε το 2019. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα ανταλλαγής μπαταριών της Gogoro, το EMF θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ταϊβάν τον Μάρτιο.
Δεν είναι η πρώτη συνεργασία για τις δύο εταιρείες, που είχαν κυκλοφορήσει το αδελφό μοντέλο το 2019. Τα ηλεκτρικά σκούτερ σχεδιάστηκαν χρησιμοποιώντας το Gogoro’s Development Kit (GDK), ενώ ο πραγματικός σχεδιασμός του Yamaha EMF δημιουργήθηκε από την τοπική θυγατρική της Yamaha Motor στην Ταϊβάν. Η θυγατρική θα παράγει και θα εμπορεύεται επίσης το όχημα.
Αν και δεν έχουν δημοσιευτεί οι πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές, αποκαλύφθηκε ότι το σκούτερ λειτουργεί με κινητήρα 7,6 kW. Η επιτάχυνση 0-50 km/h (31 mph) υποτίθεται ότι μπορεί να γίνει σε χρόνο 3,5 δευτερολέπτων, ωστόσο, η τελική ταχύτητα δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.
Η Yamaha, ωστόσο, κυκλοφόρησε ένα αρκετά φουτουριστικό βίντεο που φαίνεται επίσης να υποδηλώνει ότι το σκούτερ έχει κάποια σχέση με τα φώτα που ανάβουν σε μια πόλη. Δεν είναι σαφές εάν αυτό είναι ένα σχόλιο σχετικά με τη σχετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας των οχημάτων σε σύγκριση με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Στην Ιαπωνία, το ζήτημα της χρήσης ενέργειας ώθησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να καθυστερήσουν να εξηλεκτρίσουν τα αυτοκίνητά τους για κάποιο χρονικό διάστημα.
Ο Horace Luke, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Gogoro, δήλωσε: «Η Yamaha και η Gogoro παραμένουν δεσμευμένες να φέρουν καλύτερες και πιο βιώσιμες λύσεις μεταφοράς στην αγορά που ενσωματώνουν τον απίστευτο σχεδιασμό και τη μηχανική των οχημάτων της Yamaha μαζί με την κορυφαία αλλαγή μπαταριών της Gogoro».
Τα πρατήρια ανταλλαγής μπαταριών Gogoro φαίνεται ότι θα ξεπεράσουν σε αριθμό τα πρατήρια βενζίνης στην Ταϊβάν πριν τελειώσει το έτος. Το Powered by Gogoro Network (PBGN) είναι ανοιχτό σε πελάτες με μοτοσικλέτες και ηλεκτρικά μοτοποδήλατα από τη Yamaha Motor, την Aeon Motor και την Motive Power Industry και περιλαμβάνει επίσης την ινδική Hero Motorcorp και την κινεζική Yadea και DCJ . Πριν από μερικούς μήνες, η Gogoro και ο ειδικός στον ιμάντα Gates αποκάλυψαν ένα νέο σύστημα κίνησης ιμάντα που ονομάζεται Flo Drive και θα είναι διαθέσιμο για κατασκευαστές στο δίκτυο.
Το Gogoro διαθέτει προς το παρόν ένα δίκτυο που περιλαμβάνει περισσότερους από 450.000 αναβάτες και πάνω από 10.000 «GoStations» που ανταλλάσσουν μπαταρίες σε περισσότερες από 2.200 τοποθεσίες. Το Gogoro Network διαχειρίζεται επί του παρόντος περίπου 330.000 αλλαγές μπαταριών την ημέρα με περισσότερες από 250 εκατομμύρια συνολικές ανταλλαγές μπαταριών μέχρι σήμερα.