Η SsangYong έχει νέους ιδιοκτήτες, οι οποίοι στοχεύουν η εταιρεία να έχει μια γκάμα 20 EV μοντέλων μέχρι το 2025, που θα φτάσει τα 30 μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Δύο από αυτά, το J100 και το X200, έχουν προγραμματιστεί να κυκλοφορήσουν αργότερα φέτος.

Το πρώτο που θα καταφθάσει θα είναι το J100. Οι διαστάσεις του δεν είναι ακόμη γνωστές, αλλά αναμένεται να ταιριάζει στην κατηγορία D, δηλαδή στα μεσαίου μεγέθους SUV, καθιστώντας το μια πιο φιλική προς την οικογένεια εναλλακτική του Korando e-Motion.

Η απόφαση να επιτεθεί σε αυτή την κατηγορία είναι φιλόδοξη, καθώς το Hyundai IONIQ 5 και το Skoda Enyaq iV ανήκουν επίσης σε αυτή την κατηγορία.

Αν και γνωρίζαμε ήδη τα περιγράμματα του J100 χάρη σε μια σειρά σκίτσων που παρουσίασε η μάρκα πριν από μερικούς μήνες, το οριστικό μοντέλο φωτογραφήθηκε εντελώς ακάλυπτο στη Νότια Κορέα. Δεδομένου του προχωρημένου σταδίου ανάπτυξης του έργου, είναι πολύ πιθανό η επίσημη αποκάλυψή του να πραγματοποιηθεί στο πολύ κοντινό μέλλον.

Το SsangYong J100, του οποίου η εμπορική ονομασία παραμένει μυστήριο, διαθέτει σχεδίαση εμπνευσμένη από το off-road με μια πινελιά ρετρό στυλ. Τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα τσεκ περιβάλλονται από μια μάσκα με κάθετες σχισμές, η οποία θυμίζει έντονα ορισμένα μοντέλα της Jeep.

Το οριζόντιο καπό, οι τετραγωνισμένοι θόλοι των τροχών, οι ράγες οροφής, η “καμπούρα” στην πίσω πόρτα (που έχει σκοπό να μιμηθεί το σχήμα της ρεζέρβας) και τα κάθετα φώτα του δίνουν μια πιο στιβαρή εμφάνιση από τα περισσότερα ηλεκτρικά SUV της αγοράς, Επιπλέον, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς για το αμάξωμα (μία από τις εικονιζόμενες μονάδες έχει οροφή και καθρέφτες σε αντίθεση με τους καθρέφτες, ενώ στην άλλη οι προφυλακτήρες, η καμπούρα, η αεροτομή και η κολώνα C έχουν διαφορετική απόχρωση από τα υπόλοιπα πάνελ).

Αν και οι τεχνικές προδιαγραφές του δεν θα αποκαλυφθούν μέχρι την αποκάλυψή του, δεν θα ήταν έκπληξη αν το J100 χρησιμοποιούσε ξανά την πλατφόρμα του Korando e-Motion. Ωστόσο, είναι πιθανό το νεοφερμένο να διαφοροποιηθεί μέσω της χρήσης ενός πιο ικανού πακέτου μπαταριών (61,5 kWh στο Korando)- επιπλέον, δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε την εμφάνιση τετρακίνητων εκδόσεων.

Share: