Η CUPRA με αφορμή τον εορτασμό της 4ης επετείου της, αποκαλύπτει το φιλόδοξο όραμα της για το 2022: το CUPRA2. Η αντισυμβατική μάρκα ανακοίνωσε την ένταξη στη γκάμα της δύο νέων μοντέλων καθώς και το λανσάρισμα του Metahype, μιας νέας συνεργατικής πλατφόρμας στο metaverse.
Η CUPRA σκοπεύει να λανσάρει δύο νέα μοντέλα, διπλασιάζοντας το υπάρχον χαρτοφυλάκιό της. Αυτή η δέσμευση έρχεται μετά την περσινή ανακοίνωση ότι το CUPRA Tavascan, το δεύτερο 100% ηλεκτροκίνητο όχημα της μάρκας μετά το CUPRA Born, θα έρθει στην αγορά το 2024, ακολουθούμενο από το αστικό ηλεκτρικό όχημα εμπνευσμένο από το UrbanRebel, το 2025.
Η CUPRA παρουσίασε επίσης έναν εντελώς νέο τρόπο αγώνων που συνδυάζει τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο: το CUPRA2 Experience.
«Με το πλήρως ηλεκτρικό UrbanRebel, φέρνουμε το CUPRA2 Experience στον κόσμο, μια μοναδική αγωνιστική εμπειρία όπου αυτό που οδηγείτε είναι πραγματικό, αλλά αυτό που βλέπετε είναι εικονικό», εξήγησε ο Antonino Labate, CUPRA Director of Strategy, Business Development & Operations. «Με το CUPRA2 Experience είμαστε έτοιμοι να αναδιοργανώσουμε τις παραδοσιακές μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού».
Πριν από το λασνάρισμα του CUPRA2 Experience, η CUPRA θα δημοπρατήσει το πρώτο NFT του UrbanRebel. Ο υποψήφιος θα έχει την ευκαιρία να είναι ένας από τους πρώτους πιλότους του CUPRA2 Experience.
Με το λανσάρισμα του Metahype, του CUPRA2 Experience και με δύο νέα μοντέλα στον ορίζοντα, η CUPRA γιορτάζει την 4η επέτειό της δείχνοντας για άλλη μια φορά ότι είναι μια προοδευτική μάρκα που δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται.