Η Harley-Davidson σχεδιάζει ένα δεύτερο μοντέλο που ονομάζεται Del Mar για τη LiveWire στο δεύτερο τρίμηνο του 2022. Ως πιο προσιτό μοντέλο κάτω από το LiveWire One, το Del Mar θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που ονομάζεται Arrow, η οποία έχει ένα ιδιαίτερο τεχνικό χαρακτηριστικό.

Όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της Harley, Jochen Zeitz, η πλατφόρμα Arrow θα χρησιμοποιεί την μπαταρία ως φέρον εξάρτημα που συνδέει την κεφαλή του τιμονιού με τη βάση του ψαλιδιού. Μέχρι τώρα, η μπαταρία ήταν ενσωματωμένη στο πλαίσιο, που είναι το μόνο φέρον εξάρτημα, αλλά αυτό το κλασικό πλαίσιο παραλείπεται στην πλατφόρμα Arrow. Αντί να στερεωθεί στο πλαίσιο, το ψαλίδι στερεώνεται στις πλαϊνές βάσεις του κινητήρα και το γόνατο της ανάρτησης στηρίζεται ξανά στο μπλοκ μπαταρίας μέσω εκτροπής. Στο παρελθόν, αυτές οι δυνάμεις κατευθύνονταν στο πλαίσιο. Η πλατφόρμα Arrow έχει σχεδιαστεί ως βάση χαμηλότερου κόστους για μια σειρά νέων μοντέλων ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

Η νέα διάταξη εξοικονομεί βάρος και μπορεί να μειώσει το κόστος, αλλά απαιτεί επίσης έναν εντελώς νέο σχεδιασμό του περιβλήματος της μπαταρίας, καθώς αυτό όχι μόνο προστατεύει τις κυψέλες σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά τώρα πρέπει επίσης να απορροφήσει άλλες δυνάμεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής.

Ο Zeitz δεν είπε ακριβώς πόσο μειώνεται το κόστος και σε ποια τιμή θα προσφερθεί το Del Mar. Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι το Del Mar θα είναι το πρώτο μοντέλο της λεγόμενης σειράς S2 κάτω από το γνωστό LiveWire One. Ακολουθούν και άλλα μοντέλα S2.

Η μπαταρία της πλατφόρμας Arrow θα χρησιμοποιεί στρογγυλές κυψέλες σε μορφή 2170. Ανάλογα με το μοντέλο, η Harley θα συνδέσει αυτές τις τυπικές κυψέλες με διαφορετικό τρόπο, προκειμένου να πραγματοποιήσει επίπεδα τάσης μεταξύ 50 και 400 βολτ. Ανάλογα με την τάση – και εδώ αναφέρονται 50, 100, 350 και 400+ βολτ – η ισχύς του κινητήρα κλιμακώνεται ανάλογα και μπορούν επίσης να εγκατασταθούν διαφορετικά συστήματα ψύξης.

Η LiveWire δεν έχει δώσει ακόμη λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοση του κινητήρα, αλλά αποκάλυψε ότι πρόκειται για ένα σύστημα άμεσης κίνησης χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων που θα είναι πλήρως ενσωματωμένο στο πλαίσιο και την ανάρτηση. Αυτό υποτίθεται ότι βελτιστοποιεί τον χώρο εγκατάστασης, την ακαμψία και το βάρος. Όπως και με την μπαταρία, η πλατφόρμα Arrow προβλέπει επίσης διαφορετικά συστήματα ψύξης για τη μονάδα, ανάλογα με το επίπεδο ισχύος.

Share: