Η Ford δεν σχεδιάζει να διαχωρίσει τις επιχειρήσεις κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων κι βενζινοκίνητων οχημάτων, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jim Farley.
«Δεν σχεδιάζουμε να διαχωρίσουμε την εταιρία που κατασκευάζει EV, ή αυτή που κατασκευάζει ICE», δήλωσε ο Farley σε μια εμφάνιση σε συνέδριο της Wolfe Research που μεταδόθηκε μέσω διαδικτύου, χρησιμοποιώντας ένα ακρωνύμιο για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
«Γνωρίζουμε ότι ο ανταγωνισμός μας είναι η Nio και η Tesla και πρέπει να τους νικήσουμε, όχι να τους φτάσουμε», πρόσθεσε. «Και πρέπει επίσης να νικήσουμε τους καλύτερους από τους παίκτες στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης».
Ορισμένοι επενδυτές έχουν πιέσει τη Ford και την ανταγωνίστρια General Motors να διαχωρίσουν τις δραστηριότητές τους στον τομέα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων ως έναν τρόπο για να αξιοποιήσουν καλύτερα την πλήρη αξία αυτών των επιχειρήσεων.
Ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε επίσης ότι η Ford πιστεύει ότι μπορεί να μειώσει πολύ περισσότερο το κόστος λειτουργίας του τομέα κατασκευής ICE μέσω καλύτερης ποιότητας, χαμηλότερου δομικού κόστους και μειωμένης πολυπλοκότητας των οχημάτων.
Όσον αφορά την πλευρά των EV, ο Farley δήλωσε ότι η Ford εργάζεται σε συμφωνίες για την εξασφάλιση της προμήθειας βασικών πρώτων υλών για τις μπαταρίες, όπως το λίθιο, το νικέλιο, οι σπάνιες γαίες και ο χαλκός, ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος.