Η Hyundai περιγράφει τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση στο μέλλον. Στην Ημέρα Επενδυτών CEO 2022, το νούμερο ένα του κορεατικού ομίλου, ο Jaehoon Chang, παρουσίασε τον οδικό χάρτη και τις πρωτοβουλίες που σκοπεύει να θέσει σε εφαρμογή η εταιρεία τα επόμενα χρόνια για να συμβαδίσει με ανταγωνιστές όπως η Stellantis, η οποία παρουσίασε χθες το βιομηχανικό της σχέδιο.

Και όπως και στην περίπτωση της εταιρείας που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση της FCA και της PSA, η Hyundai κοιτάζει επίσης προς το μέλλον με μια σημαντική προτεραιότητα πάνω απ’ όλα: την ηλεκτρική ενέργεια.

Στόχος του κορεατικού ομίλου είναι να πουλάει 1,87 εκατομμύρια BEV ετησίως μέχρι το 2030, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει τη γκάμα του με 17 νέα μοντέλα με μπαταρία που θα παρουσιαστούν μέχρι το τέλος της δεκαετίας: τα 11 από αυτά θα φέρουν την επωνυμία Hyundai, ενώ τα υπόλοιπα έξι Genesis.

Προκειμένου να αυξήσει την παραγωγική ικανότητα των οχημάτων με μπαταρία, ιδίως σε περιοχές όπου η ζήτηση είναι υψηλή, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής αυτού του τύπου οχημάτων.

Η Hyundai σκοπεύει να αναπτύξει τεχνολογίες μπαταριών νέας γενιάς που θα τροφοδοτούν τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα των δύο εμπορικών σημάτων του ομίλου, Hyundai και Genesis.

Περίπου 9 δισεκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας του λογισμικού σε τομείς όπως η αυτόνομη οδήγηση και η συνδεσιμότητα, ενώ λίγο περισσότερα από 14 δισεκατομμύρια ευρώ θα αφιερωθούν στη διαδικασία ηλεκτροδότησης της γκάμας.

Με αυτόν τον τρόπο, μέχρι το 2030, η Hyundai στοχεύει να επιτύχει περιθώριο λειτουργικού κέρδους 10% ή περισσότερο στα ηλεκτρικά οχήματα, αυξάνοντας τον όγκο των πωλήσεων και καινοτομώντας τη δομή του κόστους: οι εκτιμήσεις για την αύξηση των εσόδων μιλούν για +14% περίπου.

Share: