Τούτη τη στιγμή η γκάμα του MINI είναι μερικώς ηλεκτροκίνητη, καθώς υπάρχει το plug-in υβριδικό Countryman και το 100% ηλεκτρικό τρίθυρο MINI. Είναι προφανές ότι, με την ίδια πλατφόρμα, περισσότερα μοντέλα της γκάμας του MINI θα μπορούσαν να μοιράζονται τα ίδια εξαρτήματα με το ηλεκτρικό τρίθυρο MINI.
Μια προφανής επιλογή είναι το crossover Countryman της MINI, καθώς ανήκει στην εμπορικά πολύ επιτυχημένη κατηγορία των compact SUV. Μια άλλη λιγότερο προφανής επιλογή είναι η επαναφορά του αμαξώματος του Paceman (2013-2016), το οποίο ήταν ένα τρίθυρο crossover.
Πριν από μερικά χρόνια η MINI είχε μια πρωτοφανή ποικιλία σε στυλ αμαξώματος, μέχρι που έγιναν πάρα πολλά και τα πιο κερδοφόρα από άποψη όγκου έμειναν πίσω. Τα MINI Coupé και MINI Roadster εξαφανίστηκαν επίσης. Αν το Paceman επιστρέψει, μπορεί να γίνει πεντάθυρο.
Αν δεν αλλάξει τίποτα σε σχέση με το σημερινό τρίθυρο MINI Cooper SE, το σύστημα κίνησης θα αποδίδει 135 kW/184 ίππους στους εμπρός τροχούς, οι μπαταρίες θα είναι 32,6 kWh μικτές και 28,9 kWh ωφέλιμες (αυτό μπορεί να βελτιωθεί), θα επαναφορτίζονται σε ισχύ 50 kW και θα μπορούν να διανύουν τουλάχιστον 200 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.
Το τρίθυρο Cooper SE ξεκίνησε να πωλείται πριν από λίγο περισσότερο από ένα χρόνο, τον Φεβρουάριο του 2021, και η τρέχουσα πλατφόρμα είναι μικτή, επιτρέποντας βενζίνη, ντίζελ, plug-in υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Επομένως, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της χωρητικότητας της μπαταρίας και ταχύτερης επαναφόρτισης. Στα 50 kW, ωστόσο, το σημερινό ηλεκτρικό MINI φορτίζει στο 80% σε 35 λεπτά το πολύ. Μέχρι το 2030 ολόκληρη η γκάμα του MINI θα είναι ηλεκτρική, οπότε καθώς οι κύκλοι ζωής των παραγώγων της πλατφόρμας UKL φτάνουν στο τέλος τους, οι αντικαταστάτες θα είναι 100% ηλεκτρικοί.