Η Alfa Romeo τα επόμενα χρόνια θα επιδιώξει να γίνει μια σταθερή εναλλακτική λύση για τις premium μάρκες όπως η Audi, η BMW και η Mercedes-Benz σε διεθνές επίπεδο. Για το σκοπό αυτό, θα επικεντρωθεί στον εξηλεκτρισμό της γκάμας των προϊόντων της.

Μετά το Tonale, το νέο compact SUV που παρουσιάστηκε πρόσφατα, όλα τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo αναμένεται να έχουν 100% ηλεκτρικές εκδόσεις. Μάλιστα, η μάρκα ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2027 η γκάμα της θα αποτελείται αποκλειστικά από οχήματα αυτού του τύπου.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε το γεγονός ότι ο όμιλος Stellantis στο σύνολό του θα σταματήσει να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από το 2030. Επομένως, η γκάμα της υπεραλπικής εταιρείας θα μετασχηματιστεί με μεγάλη ταχύτητα, δεδομένου ότι επί του παρόντος δεν διαθέτει κανένα ηλεκτρικό όχημα στις τάξεις της.

Ενώ το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής θα είναι ένα αστικό SUV (B-segment) που θα αναπτυχθεί με βάση την πλατφόρμα eCMP δεύτερης γενιάς, τα επόμενα μοντέλα της εταιρείας θα χρησιμοποιούν τη νέα οικογένεια αρθρωτών αρχιτεκτονικών Stellantis (STLA Small, STLA Medium, STLA Large).

Φήμες αναφέρουν ότι η εταιρεία θα λανσάρει μια νέα MiTo (κατηγορία B), μια νέα Giulietta (κατηγορία C) και αντικαταστάτες για τις Giulia και Stelvio (κατηγορία D). Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo Jean-Philippe Imparato επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης ότι η εταιρεία εργάζεται επίσης πάνω σε ένα executive SUV (E-segment).

Το νέο SUV θα κυκλοφορήσει το 2027, επομένως θα πρέπει να είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Αρχικά θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large, η οποία αναπτύχθηκε για μοντέλα μήκους μεταξύ 4,70 και 5,50 μέτρων. Οι μπαταρίες του θα είναι μεταξύ 101 και 118 kWh, με μέγιστη αυτονομία 800 km WLTP.

Share: