Μέχρι τώρα, οι αγοραστές Tesla λάμβαναν τόσο το καλώδιο Type 2, το οποίο επιτρέπει τη φόρτιση σε δημόσιες ή οικιακές πρίζες χωρίς καλώδιο, όσο και το καλώδιο Mode 2, το οποίο επιτρέπει τη φόρτιση σε συμβατική πρίζα. Αυτό έχει πλέον αλλάξει και οι πελάτες δεν θα λαμβάνουν πλέον το τελευταίο δωρεάν, καθώς αποτελεί πλέον μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.

Η κίνηση αυτή προκάλεσε αντιδράσεις, καθώς το καλώδιο Mode 2 έχει κόστος της τάξης των 350 ευρώ. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι σε πολλές αγορές δεν είναι καν διαθέσιμο, καθώς έχει εξαντληθεί!

Σύμφωνα με τον Elon Musk, ο λόγος είναι ότι οι στατιστικές δείχνουν ότι η χρήση αυτού του αξεσουάρ είναι ελάχιστη μεταξύ των ιδιοκτητών Tesla, οι οποίοι επιλέγουν κυρίως το καλώδιο Type 2 ή απευθείας τα καλώδια που συνοδεύουν τα ενσωματωμένα σημεία φόρτισης.

Από τη μία, η σύγκριση με την περίπτωση των κινητών τηλεφώνων δεν έχει πολύ νόημα, διότι ενώ το τηλέφωνο συνήθως διατηρεί τον φορτιστή από τη μία γενιά στην άλλη, και πρόκειται για ένα αξεσουάρ που κοστίζει λίγα ευρώ, αυτό δεν συμβαίνει συνήθως με το αυτοκίνητο, το οποίο συνήθως παραδίδεται μαζί με το καλώδιο φόρτισης.

Επιπλέον, μια άλλη κριτική αυτής της κίνησης είναι ότι ο φορτιστής δεν αποτελεί μέρος του διαμορφωτή και, επομένως, δεν μπορεί να προστεθεί ως επιλογή κατά τη διαδικασία αγοράς του αυτοκινήτου. Κάτι που συμβαίνει με άλλες μάρκες.

Για να αποκτήσει ο πελάτης τον φορτιστή, πρέπει να τον αγοράσει από το κατάστημα Tesla και θα παραδοθεί στο σπίτι του ξεχωριστά από το αυτοκίνητο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λάθη και δυσάρεστες εκπλήξεις για όσους δεν έχουν ακόμη φορτιστή στο σπίτι.

Share: