Η Aston Martin παρουσίασε τη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα, “Racing.Green”, η οποία σχεδιάζει να καταστήσει όλες τις δραστηριότητές της ουδέτερες ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2039. Οι βραχυπρόθεσμοι στόχοι περιλαμβάνουν την επίτευξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Aston Martin μέχρι το 2025, αλλά πριν από αυτό έρχεται το υβριδικό plug-in Valhalla το 2024.
Η συνεργασία με την Britishvolt, που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο, θα είναι το κλειδί για να είναι έτοιμο τόσο το αυτοκίνητο όσο και οι μπαταρίες μέχρι το 2025.
Από το 2026 όλα τα νέα μοντέλα θα διαθέτουν plug-in υβριδικό σύστημα και μέχρι το 2030 ολόκληρη η γκάμα θα είναι ηλεκτροκίνητη. Θα υπάρχει ευελιξία – αν κάποια μοντέλα έχουν ζήτηση ως plug-in υβριδικά, θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται. Φυσικά οι αντικαταστάτες των Vantage, BD11 και DBS θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές.
Και όχι μόνο αυτό, η Aston Martin έχει θέσει μια σειρά από στόχους που περιλαμβάνονται στην περίφημη «Ατζέντα 2030». Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, τα πλαστικά θα εξαλειφθούν σε τρία χρόνια, οι εκπομπές της αλυσίδας εφοδιασμού τους θα έχουν μειωθεί κατά 30% έως το 2030 (σε σύγκριση με το 2020) και έως το 2039 θα έχουν εξαφανιστεί. Οι εκπομπές θα εξουδετερωθούν στο εργοστάσιο μέχρι το 2030.
Η Aston Martin μπορεί να υπερηφανεύεται ότι από το 2019 όλα τα εργοστάσιά της θα χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ότι είναι ένας κατασκευαστής που παράγει ελάχιστα απορρίμματα.